Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Online Brand Manager
INTRO ART
6 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/01/2025
Hạn nộp hồ sơ:
07/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Mission & Defining Characteristics
- Drive Online Growth: Translate marketing strategies into effective e-commerce channel strategies for strategic partners, accelerating online channel growth result in market share gain.
- Develop Shopper-Centric Plans: Collaborate to convey product marketing strategies into innovative, shopper-oriented e-commerce activation plans that in line with the overall marketing framework and Ecom channel priorities.
- Preserve Brand Consistency: Ensure all e-merchandising and content initiatives reflect brand essence and objectives
- Deploy Campaign Activation: Oversee seamless campaign deployment with clear, measurable KPIs.
- Champions the Online Brand plan for strategic platforms including but not limited to: Campaign Ecom framework, e-campaign Local Thematic Ideation, campaign-focused assortment strategy, GWPs, activation plan in key channel’s building blocks.
- Develops a clear activation plan with clear building block that can deliver “from content to commerce” (Brand Live, Brand Video, Affiliate Live, Affiliate Video, Flash Sales/ Product Showcases)
- Conduct quarterly competitor analyses to stay updated of trends & ensure planning that goes in line with shopper interests.
- Optimize consumer acquisition touchpoints pre-purchase, during purchase and post-purchase
- Delivers disruptive Merchandising Creatives that go in line with Brand Strategy and Regional Strategy
- Develops strong GWPs Plan for shopper’s activation with optimal budget and meet corporate’s sustainability standard.
- Conduct Campaign Post-Mortem Analysis to measure campaign effectiveness in terms of Ecommerce KPIs, Product Performance & provide insights for next campaign optimization.
- Be Entrepreneur & Collaborative
- Strong Operational Marketing who can build detailed activity plans
- Strong Organizational skills (in terms of tasks prioritization, deadline management)
- Collaborative and able to work between Sales & Marketing to build the right plan.
- Strong analytical skill and data-driven mindset.
- Experience at E-commerce platforms would be referral
Khu vực
INTRO ART
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Theo đuổi niềm tin về một cuộc sống sung túc cả về vật chất lẫn tinh thần cho mỗi người dân Việt Nam trong tương lai, Intro Art mong muốn xây dựng một cộng đồng đam mê thưởng thức nghệ thuật, thông qua việc một hệ sinh thái bền vững với 2 lĩnh vực trọng tâm là Giáo dục và Biểu diễn nghệ thuật.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Hãy cùng Intro Art tiếp xúc và tìm hiểu sâu hơn về nhạc cụ thông qua Khóa học Trải nghiệm âm nhạc.
Những nghề phổ biến tại INTRO ART
Bạn làm việc tại INTRO ART? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
INTRO ART
Click để đánh giá