Mô tả công việc
· Coordinate with Marketing team to create and manage all F&B in-house collaterals, including banners on screens, and similar platforms adhering to the group standards
· Communicate and interact on daily basis with guests and promote on-site all restaurants, in-villa, services, and through targeted F&B initiatives.
· Manage, update, and coordinate the yearly F&B plan, Executive activities and strategies to promote all F&B offerings
· Coordinates all requirements for F&B menus, including menu editing, translation, printing, and similar.
· Guest contact point of any matter pertaining to F&B. Communicate directly with group leaders/bookers. Be a connection between our guests and the operations team, and drive the team in managing guest experience on-site
· Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and food and beverage team. Stay up-to-date with industry trends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and growth.
· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement and growth.
· Liaise with all other outlets (including F&8 Admin, accounting, purchasing, front office, etc.) for and on behalf of the supervisor. When and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reservation desk. This includes also group reservations.
· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shooting preparation & photo/video shooting model consent forms, etc. (if the project is for F&B).
· Consolidate, analyze F&B weekly & monthly report and put into actions promptly to make sure target reached
· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
- 1+ years of sales experience.
- Excellent customer service and sales skills.
- Strong verbal and written communicator.
- Excellent phone and presentation skills.
- Proficiency in Microsoft Office, CRM, and sales software programs.
- Good negotiation and problem-solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Hợp tác với Chungdahm - một đối tác nổi tiếng tại Hàn Quốc, năm 2019 Công Ty Cổ Phần Anh Ngữ Apax đã thực sự trưởng thành với con số đáng nể - hơn 140 trung tâm đào tạo trên toàn quốc. Không hài lòng với thành tựu đang có, năm 2019 Apax tiếp tục khẳng định vị trí số 1 tại Việt Nam về quy mô, phương pháp, chất lượng đào tạo tiếng Anh cho trẻ. Nơi đây đã và đang hội tụ những chuyên gia với bề dày kinh nghiệm về đào tạo, vận hành bộ máy một cách chuyên nghiệp, Apax đã được Intertek cấp chứng nhận ISO 9001/2015.
Ngoài việc phát triển, mở rộng quy mô, Apax đặc biệt chú tâm tới xây dựng văn hóa, phát triển con người. Người Apax luôn thấm nhuần và nêu cao văn hóa " Phụng sự khách hàng - phụng sự đồng nghiệp" làm kim chỉ nam để tiến bước.
Trong năm 2019 Apax tiếp tục bùng nổ và luôn rộng mở chào đón Bạn - những con người năng động, có tâm - có tầm để đồng hành cùng Apax.