Mô tả công việc
• Design packages, programs and its quotation for TO/TA’s daily requests, to meet their requirements and demands
• Coordinate with Operation department and Suppliers (if needed) to make sure tours run smoothly and solve the troubles (if any)
• Issue invoices in due time and assist accounting department with regard to payment
• Other tasks assigned by Sales Manager/ BOD
• Elaborate and update TO/TA’s annual brochures.
• Handle bookings and customer care when travelers are on ground
• Weekly and monthly reports or irregular reports (if any) to SM/BOD
• Train and support other team members as and when required
• Prepare and escort FAM trip (if needed)
Yêu cầu công việc
• Have knowledge of route points. Love traveling.
• Have sales experience of 2 year or more in the tourism field.
• Be patient, willing to learn and work under high pressure
• Good English/German/Spanish.
• Graduated from College or University majoring in Culture, Tourism, Foreign Language, Economics...
• Proficient computer skills
Quyền lợi
• Friendly and progressive working environment.
• Pay insurance according to the law + Special health insurance package
• Work from home (WFH) policy with full salary.
• Happy hour policy at the office.
• Negotiable – To Be Advised on interview, depending on experience.
• Working hours. Off Saturday, Sunday
• Quarterly, annual, holiday, revenue bonuses...
• Sales inspection trip and training courses according to company regulations
• Travel domestically and internationally according to Company policies and other special programs.
• The Company&039;s maternity pay policy in addition to insurance salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Hợp tác với Chungdahm - một đối tác nổi tiếng tại Hàn Quốc, năm 2019 Công Ty Cổ Phần Anh Ngữ Apax đã thực sự trưởng thành với con số đáng nể - hơn 140 trung tâm đào tạo trên toàn quốc. Không hài lòng với thành tựu đang có, năm 2019 Apax tiếp tục khẳng định vị trí số 1 tại Việt Nam về quy mô, phương pháp, chất lượng đào tạo tiếng Anh cho trẻ. Nơi đây đã và đang hội tụ những chuyên gia với bề dày kinh nghiệm về đào tạo, vận hành bộ máy một cách chuyên nghiệp, Apax đã được Intertek cấp chứng nhận ISO 9001/2015.
Ngoài việc phát triển, mở rộng quy mô, Apax đặc biệt chú tâm tới xây dựng văn hóa, phát triển con người. Người Apax luôn thấm nhuần và nêu cao văn hóa " Phụng sự khách hàng - phụng sự đồng nghiệp" làm kim chỉ nam để tiến bước.
Trong năm 2019 Apax tiếp tục bùng nổ và luôn rộng mở chào đón Bạn - những con người năng động, có tâm - có tầm để đồng hành cùng Apax.