Mô tả công việc
- Develop & Execute Sales Plans:Create monthly strategies to meet and exceed sales targets for VIP and PT clients.
- Manage Client Relationships: Build strong connections with high-value members to ensure satisfaction, retention, and long-term engagement.
- Lead with the Team:Work closely with part-time and full-time sales staff to hit group targets and provide guidance as needed.
- Support & Report:Track your performance and share insights with management to help optimize business strategies.
Yêu cầu công việc
- 3 years experience in sales and relationship management, ideally in the fitness, wellness, beauty & spa or hospitality industry.
- A passion for helping people reach their goals and the ability to build trust with clients.
- Intermediate to advanced English speaking and strong interpersonal and communication skills – you’re great with people and know how to connect with diverse personalities.
- A proactive team player with a drive to succeed and grow in a dynamic environment.
- Problem-solving skills with the ability to handle multiple priorities and challenges.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary Range: 8,000,000 VND (negotiable) + Commission
- Competitive base salary plus commissions.
- Opportunity to manage exclusive VIP clients and corporate accounts.
- Growth opportunities, with the potential to move into Sales Managerand leadership roles.
- Free access to Primal Performance Lab’s fitness programs and classes.
Hợp tác với Chungdahm - một đối tác nổi tiếng tại Hàn Quốc, năm 2019 Công Ty Cổ Phần Anh Ngữ Apax đã thực sự trưởng thành với con số đáng nể - hơn 140 trung tâm đào tạo trên toàn quốc. Không hài lòng với thành tựu đang có, năm 2019 Apax tiếp tục khẳng định vị trí số 1 tại Việt Nam về quy mô, phương pháp, chất lượng đào tạo tiếng Anh cho trẻ. Nơi đây đã và đang hội tụ những chuyên gia với bề dày kinh nghiệm về đào tạo, vận hành bộ máy một cách chuyên nghiệp, Apax đã được Intertek cấp chứng nhận ISO 9001/2015.
Ngoài việc phát triển, mở rộng quy mô, Apax đặc biệt chú tâm tới xây dựng văn hóa, phát triển con người. Người Apax luôn thấm nhuần và nêu cao văn hóa " Phụng sự khách hàng - phụng sự đồng nghiệp" làm kim chỉ nam để tiến bước.
Trong năm 2019 Apax tiếp tục bùng nổ và luôn rộng mở chào đón Bạn - những con người năng động, có tâm - có tầm để đồng hành cùng Apax.