Mô tả công việc
- Overseeing and managing the restaurant operations.
- Ensuring and maintaining the smooth running of the department at all times.
- Establishing departmental standard operational procedures.
- Drafting headcounts, position rosters, and job descriptions.
- Holding daily staff briefings and assigning work schedules and stations.
- Supervising, coaching, and instructing all departmental staff.
- Developing F&B concepts in coordination with the General Manager.
- Planning, organizing, and executing annual and seasonal Food and Beverage promotion plans.
- Planning, developing, and calculating food menus and standard recipes.
- Planning and developing beverage menus.
- Make daily restaurant inspections and take corrective actions.
- Assignment of the management to the General Manager.
Yêu cầu công việc
• Graduated from University majoring in Economics, Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management and other related majors
• Minimum three years of experience (3) and two years of experience (2) in the hospitality industry
• Priority is given to candidates having worked in a similar position for international hotels/resorts and can start as soon as possible
• Fluency in English
• Good computer skills
• Empathy towards your customers and colleagues.
• Pride and attention to detail.
• Polished personal presentation with a warm, confident, and hospitable personality.
- Paid salary suitable to your ability skills and experiences
- Working in 4-5 star hotels with 05 years of experience and more than 02 years in the same position
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive salary
- Friendly, young and dynamic yet challenging working environment
Hợp tác với Chungdahm - một đối tác nổi tiếng tại Hàn Quốc, năm 2019 Công Ty Cổ Phần Anh Ngữ Apax đã thực sự trưởng thành với con số đáng nể - hơn 140 trung tâm đào tạo trên toàn quốc. Không hài lòng với thành tựu đang có, năm 2019 Apax tiếp tục khẳng định vị trí số 1 tại Việt Nam về quy mô, phương pháp, chất lượng đào tạo tiếng Anh cho trẻ. Nơi đây đã và đang hội tụ những chuyên gia với bề dày kinh nghiệm về đào tạo, vận hành bộ máy một cách chuyên nghiệp, Apax đã được Intertek cấp chứng nhận ISO 9001/2015.
Ngoài việc phát triển, mở rộng quy mô, Apax đặc biệt chú tâm tới xây dựng văn hóa, phát triển con người. Người Apax luôn thấm nhuần và nêu cao văn hóa " Phụng sự khách hàng - phụng sự đồng nghiệp" làm kim chỉ nam để tiến bước.
Trong năm 2019 Apax tiếp tục bùng nổ và luôn rộng mở chào đón Bạn - những con người năng động, có tâm - có tầm để đồng hành cùng Apax.