Mô tả công việc
- Plan and budget for events and promotional programs at stores;
- Collaborate with stores to execute activities and events;
- Evaluate the effectiveness of programs and prepare reports on results;
- Conduct customer surveys to collect data and gain insights into local customer needs;
- Analyze survey results to assist with business decisions;
- Review and modify existing designs in accordance with guidelines and directions;
- Other tasks as required by management.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields;
- At least 2 years of experience in Trade Marketing;
- Experience in Retail or FMCG is an advantage;
- Willingness to go on business trip when necessary;
- English communication skills;
- Basic skills in using and designing with Adobe Illustrator (AI) and Photoshop; good MS Office skills
- Can do attitude, open-minded, teamwork and hard-working.
Quyền lợi được hưởng
- SHU Insurance on full gross salary;
- Extra Aon healthcare for individual and family member (spouse & kids);
- Meal allowance 23,000 VND/ working day;
- 15 days annual leave/ year;
- Training and career opportunities.
Công Ty Cổ Phẩn Atota chuyên chế biển thực phẩmBán lẻ thuốc, dụng cụ y tế, mỹ phẩm và vật phẩm vệ sinh trong các cửa hàng chuyên doanh
Chi tiết: Kinh doanh thực phẩm chức năng. Bán lẻ dụng cụ y tế trong các cửa hàng chuyên doanh Bán lẻ nước hoa, mỹ phẩm và vật phẩm vệ sinh trong các cửa hàng chuyên doanh (Đối với các ngành nghề kinh doanh có điều kiện, Doanh nghiệp chỉ kinh doanh khi có đủ điều kiện theo quy định của pháp luật)