Việc làm Công ty CP Bảo hiểm OPES

Cập nhật 20/03/2024 20:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần bảo hiểm OPES
MarCom Manager
Công ty CP Bảo hiểm OPES
24 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Marketing & Communication

• Maintain good working relationships with local and international media

• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors

• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts

• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience

• Explore valuable media trades where appropriate

• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations

• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel

• Maintain and update hotel’s website

• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally

• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos

• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives

• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)

• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials

• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department

• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards

• Arrange photography of VIP guests and maintain archives

• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity

• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs


Team Management

• Interview, select and recruit team members

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Quyền lợi được hưởng

  • Joining large International Hotel Chain.
  • Opportunities for career advancement, training and development.
  • Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
  • 100% service charge earned during probation period.
  • Accor employee benefits as per Hotel Policies.
  • Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard.

Yêu cầu công việc

  1. Diploma in Tourism / Hospitality Management is preferred
  2. Minimum 2 - 3 years of relevant experience in a similar capacity
  3. English language is essential
  4. Strong leadership, interpersonal and customer service skills
  5. Strong team player and has the ability to trouble shoot
  6. Has a CAN-DO attitude.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your résume of CV to Talent & Culture Department!

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần bảo hiểm OPES
Công ty CP Bảo hiểm OPES Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, số 5 Điện Biên Phủ

Công ty cổ phần bảo hiểm OPES ra đời từ 2018, Bảo hiểm số OPES không chỉ mang lại giải pháp bảo vệ toàn diện cho bạn & gia đình, cộng đồng, mà còn là người bạn đồng hành, cùng bạn trải nghiệm cuộc sống!

CÔNG NGHỆ nằm trong DNA của OPES, để từ đó bắt đầu hành trình chuyển đổi số hóa trên nền tảng Bảo hiểm trực tuyến; hiện thực hóa giấc mơ trở thành Nhà Bảo hiểm số tiên phong tại Việt Nam và mang tới trải nghiệm mới tối ưu cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội
  • Bảo hiểm OPES Care 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team Building 
  • Hoạt động văn hóa

Lịch sử thành lập

  • Tháng 3/2018, OPES được cấp giấy phép thành lập và hoạt động bởi Bộ Tài chính
  • Tháng 7/2018, Triển khai kế hoạch và xây dựng nền móng phát triển kinh doanh
  • Tháng 3/2019, Chính thức đi vào hoạt động kinh doanh và triển khai (FDC) qua ứng dụng/ website
  • Tháng 12/2020, Đạt 750 tỷ đồng phí bảo hiểm gốc 
  • Tháng 5/2021, Đạt mốc 1.000 tỷ đồng phí bảo hiểm gốc
  • Năm 2022, Công ty bảo hiểm phi nhân thọ đầu tiên tích hợp “Công nghệ Telematics” vào bảo hiểm ô tô (O CAR) tại Việt Nam 

Mission

Tiên phong trong ứng dụng công nghệ để nâng cao chất lượng cuộc sống cộng đồng bằng các sản phẩm bảo hiểm số đơn giản, tiện lợi

Bạn làm việc tại Công ty CP Bảo hiểm OPES? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP Bảo hiểm OPES

Công ty CP Bảo hiểm OPES

Click để đánh giá