Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Sau hơn bốn năm phát triển trong lĩnh vực xây dựng của Công Ty Cổ phần Đăng Hải, Công ty Cổ Phần Bê Tông Đăng Hải Đà Nẵng được ra đời nhằm phát huy sức mạnh trong lĩnh vực thi công và đặc biệt là cung cấp bê tông thương phẩm cho thị trường Đà Nẵng. Với sự đầu tư nhà máy bê tông công suất lớn (trạm 1: 120m3/giờ và trạm 2: 75m3/giờ), dây chuyền hợp lý với công nghệ hiện đại nhất, thiết bị xe bơm lớn (55m), đội xe vận chuyển dung tích lớn, các thiết bị đồng bộ kèm theo, đội ngũ kỹ thuật, công nhân vận hành được đào tạo chuyên nghiệp, chắc chắn chúng tôi sẽ làm hài lòng mọi khách hàng và cung cấp cho khách hàng dịch vụ tốt nhất.
Công Ty Cổ Phần Bê tông Đăng Hải được thành lập bởi một đội ngũ lãnh đạo đầy lòng nhiệt huyết và dày dạn kinh nghiệm trong lĩnh vực bê tông cũng như chuyên ngành xây dựng, vì vậy chúng tôi thấu hiểu những mong đợi và kỳ vọng của khách hàng đối với sản phẩm của chúng tôi. Bên cạnh đó công ty còn có một đội ngũ kỹ sư trẻ năng động, sáng tạo và luôn luôn cập nhật các công nghệ mới về bê bê tôngvà ngành xây dựng nhằm mục đích nâng cao kỹ năng cho công việc và đáp ứng được những đòi hỏi khắc khe nhất của quý khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.