Việc làm Đa khoa Bình Định

Cập nhật 14/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Bệnh viện Đa khoa Bình Định
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Đa khoa Bình Định
42 việc làm 13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc

Mô tả công việc

  • Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters. 
  • Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
  • Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
  • Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
  • Champion and protect IHG’s trusted reputation.
  • Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
  • Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
  • Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
  • Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary;
  • In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
  • Professional, international working environment;
  • Career development opportunities in IHG Group's hotel;
  • Discounted rooms in IHG hotels around the world.

Yêu cầu công việc

  • Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
  • At least 01-year related experience.
  • Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
  • Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
  • Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
  • Ability to overcome resistance to change.
  • Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
  • Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).

Yêu cầu hồ sơ

Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Bệnh viện Đa khoa Bình Định
Đa khoa Bình Định Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 39A, Đường Phạm Ngọc Thạch, Phường Trần Phú, Thành phố Quy Nhơn

Bệnh viện Bình Định quy tụ đội ngũ chuyên gia, bác sĩ, dược sĩ và điều dưỡng có trình độ chuyên môn cao, tay nghề giỏi, tận tâm và chuyên nghiệp. Luôn đặt người bệnh làm trung tâm, Bệnh viện Bình Định cam kết đem đến dịch vụ chăm sóc sức khỏe tốt nhất cho khách hàng.

Bạn làm việc tại Đa khoa Bình Định? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đa khoa Bình Định

Đa khoa Bình Định

Click để đánh giá