Mô tả công việc
Administration
• Record and transcribes minutes of meetings.
• Type correspondence, memorandums, circulars, reports etc.
• Opens/dispatches mail relative to the department.
• Input in the computer specific data when requested.
• Arrange appointments / meetings for FOM and remind of appointments and meetings.
• Keep Department files in good order.
• Maintain professional business confidential.
• Performs other related duties as directed by the FOM.
• Perform and follow up on special projects under supervision of FOM.
• Follow up on daily activities of Front Office upon request of FOM.
• Establishes effective employee relations, maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of section and employees.
Training and Human Resources Management
• Manage the monthly attendant record of FOM
• Combine monthly Smart duty roster for Front Office department
• Monthly send out Training Calendar of the following month
• Update SOPs for department in need and ensure the following of department
Accor Live Limitless Champion
• Review daily member check-out reports and take corrective actions if necessary
• Handle all guest’s enquiries relating to loyalty program
• Conduct ALL trainings for internal department, send updates of the program to concerned department
• Review monthly ALL invoice and spot check to identify any fraudulent
Task list
• Daily check rebate files, credit request files, no show files
• Weekly supervise AllSafe cleaning schedules for Front Office and coordinate the works
• Weekly combine Smart duty roster for all sections and send to Talent and Culture’s officer
• Monthly combine and check Upsell incentive report, Accor Plus hotel sales incentive report, and no-show report
• Monthly combine JV meeting’s presentation slides
• Monthly combine and update Front Office Manning and Vacation Chart.
Miscellaneous
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 year experience in the same position
Yêu cầu hồ sơ
BT International là nhà cung cấp hàng đầu giải pháp giặt ủi và thiết bị bếp, chuyên môn và kinh nghiệm của chúng tôi được chứng minh qua những dự án 5 sao chúng tôi đã thực hiện như JW Marriot, Angsana & Banyan Tree, Hyatt Regency, Intercontinental, Crowne Plaza, Jade Villa, Ruby Hall, Novotel….
Được thành lập với đội ngũ chuyên nghiệp với hơn 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực thiết bị bếp công nghiệp, nhà hàng khách sạn. Chúng tôi chuyên cung cấp các dịch vụ cho khách hàng từ tư vấn, thiết kế, sản xuất theo yêu cầu của khách hàng, lắp đặt, vận hành và thử nghiệm nhằm nâng cao hiệu suất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng.
Review Bt International
Nhân viên chẳng ai đủ kiên nhẫn để gắn bó lâu dài. Ban quản trị khá yếu kém, có thái độ không trân trọng nhân viên (rv)
Thời gian dịch bệnh công ty cũng không cắt giảm ai, và vẫn tuyển dụng nếu có nhu cầu, tạo điều kiện cho nhiều người không may thất nghiệp vì dịch.(rv)