Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Receptionist tasks:
- Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
- Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.
Admin tasks:
- Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
- Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
- Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
- Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
- Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
- Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
- Order beverages and food for guests and expats when needed.
- Support all the ex-pats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
- In charge of Zoom meeting
- Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Internal Communication tasks:
- Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.
- Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.
Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.
Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem-solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self-motivated, and enjoying the challenge
Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).
Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.
Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self-discipline
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Công ty Cổ phần Cơ khí Hà Giang Phước Tường (HGPT Mechanical) được Thầy giáo Hà Giang sáng lập từ năm 1988.
Qua hơn 30 năm kiên định cùng ngành Cơ Khí chế tạo, Công ty tập trung chuyên chế tạo thiết bị cơ khí phụ trợ cho các Nhà máy sản xuất & công trình như Nhà máy Thủy điện, Nhà máy Công nghiệp, Nhà máy nước, Nhà máy Thép, Nhà máy sản xuất Bê Tông ly tâm, Các công trình kết cấu thép, công trình xây dựng Nhà xưởng, công trình điện có cấp điện áp đến 220KV…v.v
Chúng tôi bao gồm các Kỹ sư, công nhân kỹ thuật có nhiều năm kinh nghiệm trong các dự án lớn do đó bên cạnh việc chế tạo các sản phẩm có chất lượng cao Hà Giang Phước Tường còn tư vấn cho Khách hàng các giải pháp hiệu quả nhất.