Việc làm Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group

Cập nhật 22/02/2024 14:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 21
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 21
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo
Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group
Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 12 ngõ 12 Phạm Tuấn Tài, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hà Nội

CTIGROUP chuyên cung cấp các dịch vụ Công nghệ thông tin đồng hành cùng sự phát triển bền vững của doanh nghiệp. Với thế mạnh cung cấp các giải pháp tích hợp công nghệ toàn diện cho khách hàng thông qua bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ doanh nghiệp chuyển đổi số hay các dịch vụ phát triển ứng dụng Kinh doanh hiện đại đến Giải pháp an ninh mạng đã giúp chúng tôi hỗ trợ khách hàng toàn diện và đem lại hiệu quả vượt trội.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

  • CTI Group là công ty cung cấp giải pháp công nghệ tối ưu cho doanh nghiệp đối tác/khách hàng. CTI là một xã hội thu nhỏ, nơi đề cao sự tự do và tính sáng tạo để kiến thiết ra các giải pháp hiện thực hóa mọi ý tưởng của khách hàng. Xa hơn nữa, CTI sẽ là môi trường nuôi dưỡng những ước mơ, cho phép chúng ta thay đổi thế giới trong tương lai.

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group

Công ty cổ phần Công nghệ CTI Group

Click để đánh giá