Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
CTIGROUP chuyên cung cấp các dịch vụ Công nghệ thông tin đồng hành cùng sự phát triển bền vững của doanh nghiệp. Với thế mạnh cung cấp các giải pháp tích hợp công nghệ toàn diện cho khách hàng thông qua bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ doanh nghiệp chuyển đổi số hay các dịch vụ phát triển ứng dụng Kinh doanh hiện đại đến Giải pháp an ninh mạng đã giúp chúng tôi hỗ trợ khách hàng toàn diện và đem lại hiệu quả vượt trội.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- CTI Group là công ty cung cấp giải pháp công nghệ tối ưu cho doanh nghiệp đối tác/khách hàng. CTI là một xã hội thu nhỏ, nơi đề cao sự tự do và tính sáng tạo để kiến thiết ra các giải pháp hiện thực hóa mọi ý tưởng của khách hàng. Xa hơn nữa, CTI sẽ là môi trường nuôi dưỡng những ước mơ, cho phép chúng ta thay đổi thế giới trong tương lai.