Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Nghệ Tiên Phát - Tpcoms
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
- Responsible for sales target in the given territory;
- Support wholesalers in given territory for all sales activities;
- Responsible for credit control of wholesalers in the given territory
- Implement market expansion stratergy given by the company
- Survey market and propose effective sales & promotion policy to company
- Training wholesalers in using sales controling software…
- Going on business trips to support wholesalers frequently
- Supporting jobs:
(i)- Join any events as requested by company: wholesaler meeting, Gala party, new products launching
(ii)- Supoport for marketing section in other event: racing, motor sport show, fair, customer care…
(iii)- Support for other administration jobs in HCM branch when required.
- Male, age under 30
- Accepting newly-graduated candidate
- University graduation with major: marketing/business administration/trading
- Good at Microsoft office Applications
- Fluent in verbal and written Engish
- Ready for local business trip
- Dynamic, creative, resourceful, adaptable & reliable
Benefit :
* Bonus:
- Year End Bonus (> 2 months)
- Bonus and welfare on special festivals & public holidays, Funeral, marriage, childbirth
* Healthcare Plan:
- Participating fully social insurance, health insurance and unemployment insurance according to Vietnamese Labor Code
- Entitled entrance and annual health check at the company
* Other:
- Daily shuttle bus pick-up from the center of Hanoi City
- Have chance to join the local and/or oversea training programs
- Entitled annual summer vacation, year-end party, sport & culture activities.
- Entitled more days off per year than the law
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Tiên Phát (Tpcoms) là nhà cung cấp các dịch vụ viễn thông và CNTT chuyên nghiệp. Chất lượng dịch vụ của chúng tôi được khách hàng đánh giá cao, trong đó phải kể đến các sản phẩm dịch vụ viễn thông cơ bản, các giải pháp CNTT trên nền tảng hạ tầng và công nghệ tốt nhất. Đối với chúng tôi khách hàng là trung tâm, hiệu quả của khách hàng là mục tiêu hoạt động trên cơ sơ đảm bảo chất lượng, giá cả hợp lý, dịch vụ khách hàng tốt nhất. Khách hàng sẽ chỉ trả tiền khi thực sự hài lòng về các dịch vụ.