Việc làm Crystal Holidays

Cập nhật 17/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Crystal Holidays
CHUYÊN VIÊN KINH DOANH/ SALES EXECUTIVE (F&B)
Crystal Holidays 4.0★
2 đánh giá 5 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.

The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.

PRIMARY DUTIES

Host

• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.

• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.

• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.

• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.

• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.

• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.

• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.

• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.

Admin – Support B2B Channels

• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.

• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.

• Monitor stock availability for sales and demonstrations.

• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.

• Maintain and update customer databases and internal records.

• Provide administrative support and assist with internal and external coordination

Quyền lợi được hưởng

‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)

‒ Sales incentives monthly if reach the target

‒ 5 days per week

‒ SHUI in full, based on the gross salary

‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

‒ Training opportunities

‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

‒ Annual salary review

‒ Yearly health check

‒ Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.

• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.

• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.

• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.

• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.

• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.

• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Crystal Holidays
Crystal Holidays Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 9 Tòa nhà Eurowindow Office, số 02 Tôn Thất Tùng, Phường Trung Tự,

Tự hào là một trong những tập đoàn hàng đầu hoạt động trong lĩnh vực du lịch. Với mong muốn mang đến cho du khách những trải nghiệm du lịch thời thượng, chúng tôi đã xây dựng thành công mô hình du lịch thông minh (All-In-One) với các dịch vụ lữ hành, visa, vé máy bay, vận tải chất lượng cao, lưu trú, ăn uống và vui chơi giải trí…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

  • Chúng tôi hiểu được sứ mệnh của mình đó là xây dựng và phát triển du lịch theo xu hướng du lịch bền vững, ứng dụng công nghệ hiện đại vào du lịch nhưng vẫn bảo tồn nguyên vẹn các nét đẹp văn hóa bản địa và các di sản địa phương.

Review Crystal Holidays

4.0
2 review

16/10/2024
Hướng Dẫn Viên Du Lịch tại Hà Nội

Công ty có chính sách thưởng hiệu quả công việc, làm quen với việc làm cả lễ và cuối tuần

16/10/2024
Điều Hành Tour tại Hà Nội

Môi trường làm việc thân thiện và cởi mở, công việc áp lực mùa cao điểm

Bạn làm việc tại Crystal Holidays? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Crystal Holidays

Crystal Holidays

Click để đánh giá