Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Công ty Cổ phần Đào tạo Quốc tế Việt Mỹ Úc
Được thành lập vào ngày 01/06/2001 với tên gọi Trường Mầm non Tư thục Hoa Sen, cho đến nay, sau gần 15 năm hình thành và phát triển, Hệ thống trường Quốc tế Việt Mỹ Úc (AVS) đã không ngừng mở rộng quy mô và khẳng định được chất lượng đào tạo, uy tín xã hội cũng như tạo dựng được niềm tin đối với các bậc phụ huynh về các chương trình đào tạo của Hệ thống.
Trụ sở chính của công ty tọa lạc tại số 45 đường số 5, phường 8, quận 11, Tp.HCM.
Hệ thống Trường Quốc tế AVS là một sự kết hợp của tất cả các cấp học, bao gồm: nhà trẻ, trường mầm non, trường tiểu học, trường trung học, trường trung học, các trung tâm tiếng Anh. Chúng tôi mang đến các dịch vụ chăm sóc trẻ em tại Việt Nam giúp cho việc học tập, phát triển của trẻ, thông qua các phương pháp như: phương pháp Reggio Emilia, phương pháp Montessori,…
Vì vậy, nếu bạn là giáo viên bản ngữ và quan tâm đến việc dạy trẻ em, sinh viên xin vui lòng đến với chúng tôi và tham gia giảng dạy trong hệ thống trường học của chúng tôi. Chúng tôi đánh giá cao tất cả góp Đóng của bạn để cải thiện giáo dục Việt Nam.