About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Công ty Cổ Phần Đầu Tư AVI (thương hiệu AVIGO) là một trong những đơn vị tiên phong trong việc đưa hành khách từ Sân bay Tân Sơn Nhất đi trung tâm thành phố và các tỉnh. Nằm ngay trong nhà gửi xe ga Quốc nội Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất, AVIGO với đội ngũ hơn 150 nhân viên bao gồm tài xế xe ôm và xe taxi 4 đến 16 chổ luôn túc trực và hỗ trợ dịch vụ cho hành khách 24/24,
Để đáp ứng nhu cầu của hành khách từ các tỉnh lân cận đổ về sân bay Tân Sơn Nhất và ngược lại .Đơn vị đã tiến hành đặt những chiếc xe Limousine loại 19 chỗ sang trọng với ghế ngồi rộng, thoáng mát. Trên xe có wifi, phía sau mỗi ghế có màn hình tivi như trên máy bay để khách ngồi xem tivi giải trí trên hành trình hơn 2 tiếng về Vũng Tàu và ngược lại.
Với mong muốn không ngừng phát huy chất lượng sản phẩm và thái độ phục vụ Quý khách hàng ngày càng tận tụy, chu đáo. Vì thế, công ty mong muốn tìm kiếm được đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp và gắn bó lâu dài với công ty