Mô tả công việc
I. Job Description:
- Follow Sales contract by Excel file, monthly update payment term, trading term, sales rebate by customer .
- Do accrual , posting actual and trade supporting reverse trade supporting
- Prepare and post bad debt provision
- Prepare and transfer invoices to customers
- Check and confirm GT customers' payment for their PO
- AIO AP/Payment via SMBC or Mizuho
- Check balance confirmation with customers
- Sending payment request to Customer .
- Participate in yearly Auditing
- And other tasks assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Finance/Accounting or equivalent experience
- 3 to 5 years of experience in reviewing customer contract collections, experience with knowledge of accounting receivable operations
- Familiar with accounting operations, particularly in accounts receivable - including policies, accounting processes and procedures;
- Excellent interpersonal and communication skills;
- Good English and computer skills.
- Honest, hard-working, willing to learn and quickly adapt to new changes
- Experience in FMCG is preferred
III. BENEFITS:
• Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
• Annual leaves: 15 days per year.
• Sick leaves: 4 days per year.
• Covid leaves: no limited.
• Performance Appraisal: one per year.
• Bonus of 13th and bonus of Performance Evaluation based on company policy.
• Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
Quyền lợi được hưởng
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
Công ty Cổ phần Đầu tư Hạ tầng – Thương mại Bình An (được đổi tên từ tháng 03 năm 2020, tiền thân trước đây là Công ty TNHH Bình An Phú Yên) tọa lạc tại số 581 Nguyễn Tất Thành, xã Bình Kiến, TP. Tuy Hòa, tỉnh Phú Yên được thành lập từ tháng 9 năm 2015 với Vốn điều lệ 50.000.000.000 (Năm mươi tỷ đồng),
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 30/09/2015
Mission
Ngay từ khi mới thành lập, Công ty đã định hướng: “Sự hài lòng, tin tưởng của đối tác và khách hàng là nền tảng, yếu tố quyết định bền vững của Bình An”. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ, kinh nghiệm khai thác dồi dào, đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp, đặc biệt là gần 200 thiết bị xe cơ giới, xe ben cùng hàng loạt thiết bị máy móc mới và hiện đại đang được đầu tư, Công ty Cổ phần Đầu tư Hạ tầng – Thương mại Bình An tự hào là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực khai thác, cung cấp cát, đất địa bàn tỉnh Phú Yên.