Brand: Cotton:On
1. Brand DNA/ Guideline Knowledge:
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
2. Execution:
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
3. Report analysis:
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
4. Store check and Execution VM in store:
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.Yêu Cầu Công Việc
Good skill of PP, Excel, Video to report to Principals weekly.
Work in store with high capacity over 10,000 pcs.
High knowledge of VM, standard, color mood, style.
Experience in fashion retail minimum 2 years.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English and good attitude.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty cổ phần đầu tư Minh Hưng (Minh Hưng Land) được thành lập vào ngày 14 tháng 12 năm 2010
Là đại lý chính thức chuyên phân phối các sản phẩm bất động sản của Vinhomes thuộc tập đoàn Vingroup, Minh Hưng Land đã đồng hành cùng Vinhomes trong suốt chặng đường dài từ lúc dự án khu đô thị đầu tiên của Vinhomes, Vinhomes Royal City mở bán cho đến những hoạt động tiếp theo bao gồm Vinhomes Time City năng động, hiện đại và Vinhomes Riverside đẳng cấp, sang trọng .
Minh Hưng luôn là đối tác tin cậy hàng đầu trong phân phối Vinhomes - thương hiệu số 1 trong thị trường bất động sản với những dự án nhà ở lớn, cao cấp. Hiện tại công ty Minh Hưng đang phân phối các dự án lớn như Vinhomes Smart City - Đại đô thị thông minh đầu tiên tại Việt Nam. Vinhomes Ocean Park mang phong cách Singapore được mệnh danh là thành phố đại dương xanh giữa lòng Hà Nội
Minh Hưng luôn mong muốn không chỉ là cầu nối, là cổng thông tin để tư vấn chính xác và kịp thời nhất thông qua dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm mà còn là người đồng hành đem đến hạnh phúc trên từng mét vuông, một ngôi nhà đẳng cấp hợp phong cách và sở thích của khách hàng.