Acquiring new customer (enrollment).
Performing outstanding customer care to retain customer (retention).
Motivating sales teams to ensure a seamless experience for customers and employees.Center performance:
Responsible for center's revenue (in Ho Chi Minh).
Recruiting, training sales and customer service staffs to ensure students satisfaction.
Recruiting, training, coaching, leading and managing sales to hit the monthly/ quarterly/ annual goal.
Proposing plans and actions in order to achieve the approved annual budgets and targets.
Coordinating with the operation manager to manage class management capability, followed by market demands.
Human resources:
Recruiting, selecting, training and coaching sales and service staffs.
Strictly manageing consulting content, the sales team and customer service staffs to ensure close cooperation between them and the academic team.
Operations:
Working with the Academic team, the accountant on the following issues with the aim of delivering the best result for the company and the best service for those involved: customers, teachers,...
Maintaining the company's standards.
Following the company's policies, procedures, regulations, documents and reporting systems and standards.
Candidate requirements:
Experience in setting up new branches, team building, training and coaching are preferable.
Degree from oversea and/or business major is a plus.
Solid understanding and work experience in B2C Sales in education business (IT, Design, and /or foreign language) and prefer to have marketing knowledge.
Education: 4 Year University Degree or above.
Deal with problems and solutions on day-day basis center operation - Personality: Self-motivated, Entrepreneurship, Strong work ethic & will, Trustful history.
5+ years of center operation in local education field, preferably in multinational institutions.
Age: early to mid 30s.
Competitive sales ability and experiences.Competitive salary consistent with desires and abilities (negotiable).
Work in a professional environment with Vietnamese - Korean culture.
Labor contract, Social Insurance
Fully provided with modern equipment and amenities in accordance with the standards of Green Academy Korea.
Support for monthly parking and lunch fees.
Công ty cổ phần đầu tư Minh Hưng (Minh Hưng Land) được thành lập vào ngày 14 tháng 12 năm 2010
Là đại lý chính thức chuyên phân phối các sản phẩm bất động sản của Vinhomes thuộc tập đoàn Vingroup, Minh Hưng Land đã đồng hành cùng Vinhomes trong suốt chặng đường dài từ lúc dự án khu đô thị đầu tiên của Vinhomes, Vinhomes Royal City mở bán cho đến những hoạt động tiếp theo bao gồm Vinhomes Time City năng động, hiện đại và Vinhomes Riverside đẳng cấp, sang trọng .
Minh Hưng luôn là đối tác tin cậy hàng đầu trong phân phối Vinhomes - thương hiệu số 1 trong thị trường bất động sản với những dự án nhà ở lớn, cao cấp. Hiện tại công ty Minh Hưng đang phân phối các dự án lớn như Vinhomes Smart City - Đại đô thị thông minh đầu tiên tại Việt Nam. Vinhomes Ocean Park mang phong cách Singapore được mệnh danh là thành phố đại dương xanh giữa lòng Hà Nội
Minh Hưng luôn mong muốn không chỉ là cầu nối, là cổng thông tin để tư vấn chính xác và kịp thời nhất thông qua dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm mà còn là người đồng hành đem đến hạnh phúc trên từng mét vuông, một ngôi nhà đẳng cấp hợp phong cách và sở thích của khách hàng.