Chi tiết công việc
- Market researching (Market, Competitors, Customers) is conducted to advise the leadership in making decisions regarding the selection of target markets and entry methods
- Searching for agents, establishing distribution channels for products/services in the target market, and supporting partners in promotion and sales
- Collaborating with relevant partners to enhance the value of products/services, build the brand, or expand the market
- Researching and promoting the product development process in a localized direction, ensuring compliance with local government policies and regulations
- Bachelor's degree in Business, Economics, Management, Marketing, or Finance
- Business English proficiency, advanced MS Offices,...
- Strong sales, negotiation, persuasion, communication, and presentation skills; excellent project management skills, problem-solving, culturally sensitive and effective teamwork
- Proactive, self-motivated, confident; creative talents, critical and logical thinking; effective time management; detail-oriented and well-organized
- Candidates with experience in B2B sales/business development are highly preferred. Having studied or worked abroad, particularly in English-speaking countries, is considered a plus
- Competitive salary negotiable according to capacity, total income is upto $2000
- Evaluation of salary increase 2 times/year, many opportunities to increase salary by 50-70%/year, attractive income package, year-end bonus based on individual work performance, initiative bonus
- Having the opportunity to become a manager/expert after 6 months - empowered, promoted without waiting for age
- "Hổ Tướng" Training Program: a talent management training program, a launching pad to become an elite warrior
- “Gấu vàng” Award: the place to honour the best talents
- Comprehensive health care package at Medlatec, joining hobby clubs, teambuilding programs, periodic travel
- MISA is the best IT enterprise in Asia - the Oceania region, pioneering in exporting SaaS solutions
- TOP of IT enterprises with continuous growth in staff size of 20%/year, revenue growth of 15%/year
- Including 3000 talents with the same desire to bring Make In Vietnam technology products to the world
- Building trust with 350,000 customers which are state agencies, businesses, business households and 3.5 million individual customers in Vietnam and 22 countries
- Gaining more than 100 domestic and international IT industry awards
- Connecting talents: focus on developing people who share the same ideals, and goals, share values and receive success.
- Breakthrough thinking: an environment that respects differences and promotes creativity, MISA-er is free to develop progressive ideas, improve productivity
- Hitech/Work smarter: optimize work performance by applying technology, and automated software (AMIS, Jira, Power BI, AI Marketing, ...)
- Being Happy at Work: MISA creates an environment for you to always smile and feel happy with the values received
Công ty cổ phần đầu tư Minh Hưng (Minh Hưng Land) được thành lập vào ngày 14 tháng 12 năm 2010
Là đại lý chính thức chuyên phân phối các sản phẩm bất động sản của Vinhomes thuộc tập đoàn Vingroup, Minh Hưng Land đã đồng hành cùng Vinhomes trong suốt chặng đường dài từ lúc dự án khu đô thị đầu tiên của Vinhomes, Vinhomes Royal City mở bán cho đến những hoạt động tiếp theo bao gồm Vinhomes Time City năng động, hiện đại và Vinhomes Riverside đẳng cấp, sang trọng .
Minh Hưng luôn là đối tác tin cậy hàng đầu trong phân phối Vinhomes - thương hiệu số 1 trong thị trường bất động sản với những dự án nhà ở lớn, cao cấp. Hiện tại công ty Minh Hưng đang phân phối các dự án lớn như Vinhomes Smart City - Đại đô thị thông minh đầu tiên tại Việt Nam. Vinhomes Ocean Park mang phong cách Singapore được mệnh danh là thành phố đại dương xanh giữa lòng Hà Nội
Minh Hưng luôn mong muốn không chỉ là cầu nối, là cổng thông tin để tư vấn chính xác và kịp thời nhất thông qua dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm mà còn là người đồng hành đem đến hạnh phúc trên từng mét vuông, một ngôi nhà đẳng cấp hợp phong cách và sở thích của khách hàng.