📦 What You Will Deliver
- Develop and execute strategies to attract and onboard new drivers, ensuring a steady supply to meet operational demands
- Manage and monitor recruitment campaigns, leveraging online platforms, local communities, and referral programs
- Conduct necessary training sessions for new drivers or regular training updates on best practices for existing drivers
- Monitor driver performance and address issues related to behavior or compliance
- Build strong relationships with drivers to enhance satisfaction and retention through well-planned programs and engagement campaigns
- Handle driver's inquiries, complaints, and other operational issues raised
- Handle ad-hoc duties as assigned
Team Management:
- Manage a team of 2 executives on daily operation activities
- Train and support team members to enhance productivity and customer satisfaction
- Proactively develop initiatives to drive customer excellence in the department
- Be the first contact point for solving customer complains
- Monthly provide performance feedback to team members
🌟 Who You Are
- Degree holder or above
- With 3-5 years of relevant working experience in recruiting and managing drivers (preferably logistics platform companies)
- Hands-on and on-site person
- Can travel to the site as ja ob requirement
- Proficient in Microsoft Office, with basic computer and software knowledge
- Good problem-solving, communication, analytical skills, and ability to work under pressure
- Excellent interpersonal skills, self-motivated, and well organized
- Enthusiastic in logistics, technology, and e-commerce industries
🤝 What We Offer
- Competitive salary package
- 13th-month salary
- Insurances as Vietnamese labor on full gross salary law
- Private premium health care package
- Clear growth path
- Company trip, and other benefits according to company policy
- A multi-cultural team
- A company provides a casual, flexible working environment
- A company promotes learning, continuous improvement, and personal growth
- Better work-life integration
Công ty cổ phần đầu tư Tân An Dương được thành lập năm 2002 trên cơ sở các thành viên của hội đồng quản trị đã có nhiều năm công tác trong ngành giấy Việt Nam và đã có kinh nghiệm nghiên cứu về công nghệ giấy, cũng như nắm bắt được thị trường giấy trong nước khu vực và Quốc tế. Công ty hoạt động chủ yếu trong các lĩnh vực: Kinh doanh và gia công ngành giấy. Công ty chuyên sản xuất các loại giấy bao gồm các Giấy in, giấy photocopy…phù hợp với nhiều đối tượng khách hàng.
Với hơn 10 năm hoạt động, sản phẩm giấy PAGI của Tân An Dương đã có mặt trên thị trường toàn quốc và trở thành mặt hàng thân thuộc đối với khách hàng trên mọi miền đất nước, sẵn sàng đáp ứng và làm thỏa mãn yêu cầu của khách hàng với phương châm “Cung cấp cho khách hàng sản phẩm tốt nhất với giá cạnh tranh” đang là mục tiêu phát triển của Tân An Dương. Trong suốt thời gian hoạt động và phát triển Tân An Dương đã đạt được những thành tựu cao trong các lĩnh vực nêu trên đặc biệt là trong lĩnh vực sản xuất và thương mại các sản phẩm ngành giấy.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.