About the company: a global food and retail company
Job Description:
- Performs clerical duties, including, but not limited to. Mailing and filling correspondence, and answering calls
- Welcome and interacts with clients, visitors, and vendors upon arrival to office
- Operate standard office equipment on a regular basis and assist with a variety of administrative tasks including copying, faxing, taking notes, …
- Co-ordinates and facilitates travel requirements
- Sorts and distributes incoming mail
- Arranges meeting by reserving rooms and managing refreshments
- Maintain the office areas in a clean and tidy manner at all times
- Photocopies, scans, and files appropriate documents
- Maintain accurate records and enters data
- Assists with organizing events when necessary
- Conducts research and compiles data
- Signs for delivered packages and distributes them to the appropriate recipient
- Interacts with directors when necessary
- Acting as a receptionist
- Take inventory and maintain stock of supplies by anticipating work requirements, ordering supplies, and distributing supplies where necessary
- Handling all expenses (general expenses, travel expenses) from colleagues, supplier payment with checking, following up and recording
- Performs additional duties when required, including drafting communications and organizing the general office filing system
Requirement:
- Previous experience in a related field preferred
- Self-Driven; excellent customer care skills
- Exceptional communication skills; Ability to maintain a strict level of confidence
- Proficiency in Microsoft office programs
- Attention to detail
- Professional appearance
- Excellent typing skills
- Strong problem solving skills
- Excellent organizational skills
- Highly motivated and ability to prioritize efficiently
- Ability to work alone or as part of a team
- Enthusiastic and reliable
- Knowledge of basic office management procedures
Benefit:
- Up to 18.000.000 VND/month
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”