Mô tả công việc
Recruitment & Selection
- Updates the recruitment status report on a weekly basis from the Personnel Requisition Form of HODs including permanent and casual staff
- Handles manning requests from department
- Advertising - get the job descriptions and personnel specifications, prepare job advertisements and suggest how and where jobs will be advertised and prepare other recruitment material such as brochures, posters, notices
- Maintains the JD database
- Corrects and timely places internal and external advertisements
- Implements recruitment/selection strategy and mobility process, screen application forms, shortlist applicants, conduct pre-screening interviews, language tests and personality questionnaires as required
- In charge of pre-onboarding and onboarding process for newcomers
- Is responsible for candidate reference check
- Is responsible of the employee recruitment from receiving Personnel Requisition phase until hiring confirmation
- Updates the staff notice board information
- Support HR members with staff activities
- Maintain confidential at all times on all matters
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of relevant experience
- A bachelor’s degree in human resources, business administration or equivalent.
- Good level of English
- Proven experience in recruitment or a related HR role.
- Strong interpersonal and communication skills.
- Ability to multitask and work in a fast-paced environment.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”