Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Because of working conditions, we prefer the candidate living in Long Thanh/ Nhon Trach or flexible in location.
- To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company’s business plan.
- To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user’s departments by specified criteria.
- To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
- To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
- To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
- Searches workforce market.
- Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
- Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
- Screening resumes.
- Performing in-person and phone interviews with candidates.
- Administering appropriate company assessments.
- Performing reference and background checks.
- Making recommendations to HR managers and hiring managers.
- Coordinating interviews with the hiring managers.
- Following up on the interview process status.
- Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
- Communicating employer information and benefits during the screening process.
- Staying current on the company’s organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
- Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
- Completing timely reports on employment activity.
- Conducting exit interviews on terminating employees.
- Other duties as assigned by the Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 5 years of experience in Recruitment for the manufacturing company for both Direct & Indirect labor
- College level at least
- English communication skill.
- Solid knowledge and experience in labor law, knowledge in build-up regulation, SOP, WI in assignment duty
- Preferably experience in an international environment/organization
- Know international standard
- Computer Skills in MS
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, SGKL GROUP luôn luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất.
Lịch sử hình thành và phát triển
Thành lập Công ty Cổ Phần Bất Động Sản Sài Gòn King Land với vốn điều lệ ban đầu là 0,8 tỷ đồng và 10 nhân viên. Khi mới hoạt động, Sài Gòn King Land chuyên về môi giới các dự án bất động sản. Hiện tại, SGKL GROUP đã tăng vốn điều lệ lên 400 tỷ đồng với trên 100 nhân viên.
Triết lý kinh doanh
Chúng tôi xây dựng niềm tin bắt đầu từ xây dựng ngôi nhà của bạn
Tầm nhìn & Sứ mệnh
Tầm nhìn đến 2025: “Trở thành trong 10 Công ty bất động sản lớn tại TP.HCM và là Công ty Hàng Đầu tại HCM về cung cấp nhà ở”
Giá trị cốt lõi
Lấy “Chân Thành” làm “Gốc”