Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
Công ty Cổ Phần Đầu tư Xây dựng và Cung ứng Nhân lực Hoàng Long (Hoàng Long CMS) là một đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực xuất khẩu lao động. Trải qua hơn 22 năm xây dựng và phát triển, Hoàng Long CMS đã đạt được những thành tích vô cùng ấn tượng.
Những CON SỐ ẤN TƯỢNG của Hoàng Long CMS:
+ Hơn 22 NĂM KINH NGHIỆM cung ứng nhân lực cho thị trường Quốc tế.
+ Hơn 16 QUỐC GIA & vùng lãnh thổ trên Thế Giới đã tiếp nhận lao động của Hoàng Long.
+ NĂNG LỰC ĐÀO TẠO: Trên 2500 HỌC VIÊN được ĐÀO TẠO và CUNG CẤP KÍ TÚC XÁ trong các giai đoạn đào tạo khác nhau.
+ Trên 40.000 LAO ĐỘNG của Hoàng Long CMS đã được phái cử đi làm việc tại nước ngoài ở các lĩnh vực, ngành nghề khác nhau.
+ Là doanh nghiệp 5 năm liên tiếp xếp hạng A1 và 5 SAO Hạng cao nhất trong bảng xếp hạng các doanh nghiệp XKLĐ Việt Nam.