Build and maintain relationships with merchants and key personnel within.
Conduct business, MKT campaign reviews to ensure MCs are satisfied with their sales and services.
Work closely with internal teams (Sales, Finance, CS, PD, PO, MKT, Legal team) to ensure merchant and client needs are fulfilled effectively.
Escalate and resolve areas of concern as raised by merchants and clients.
Monitor company performance against service level agreements and flag potential issues.
Ensure account managers are aware of changes within merchants.
Operations (50%)
For new merchants: Follow up processes from contract, training, go-live, create account, manage stores, internal communication, etc.
For existing merchants: Support the management of the MC portfolio with the Merchant Partnership Manager and issues related to the operation of the MC.
Identifies continuous improvement opportunities and proposes changes to gain efficiencies, increase quality and reduce costs in merchant processes.
Actively participate and contribute to projects/initiatives to deliver the best merchant engagement & satisfaction in line with company long term business objectives.
Build strong relationships and effectively communicate with internal and external stakeholders to ensure alignment, clear understanding of goals, and focus on delivering meaningful results for the merchant team.
Other tasks assigned by the Line Manager with willingness to develop new competencies.Have 3+ years of experience in relevant positions.
Effective communication and negotiation skills.
Honest and trustworthy team-player.
Careful and detail oriented.
Good command in English is a plus.
Strong passion to be a successful early-stage start-up team member.
We expect you will have a reasonable understanding/interest in mobile technology or services to help sell a new innovative product in a business-to-business environment.
You will need to enjoy delivering results and celebrating successes.Working time from Monday to Friday (09:00 am - 18:00 pm).
Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
100% statutory insurance contribution as per the labor law.
Bao Viet Healthcare insurance.
100% gross salary in probation.
12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
Annual bonus: depending on business & individual performance.
Annual salary review.
ESOP allows you to financially share in our future success.
Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc.
Công ty Cổ phần DAYONE ASIA hoạt động chính trong lĩnh vực Piano, với tên thương hiệu Sunny Days - The Piano Project. Chúng tôi mang đến một mô hình và trải nghiệm Piano hoàn toàn mới, giải quyết tất cả những rào cản của Khách hàng trong việc tiếp cận với bộ môn nghệ thuật này, nhằm phổ cập Piano đến cho tất cả mọi người, không giới hạn về độ tuổi, năng lực, sở thích, tài chính. Thông qua Piano nói riêng và âm nhạc nói chung, chúng tôi góp phần cải thiện sức khoẻ tinh thần cho mọi người, tạo nên “cuộc sống ý nghĩa” toàn diện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Thông qua Piano nói riêng và âm nhạc nói chung, chúng tôi góp phần cải thiện sức khoẻ tinh thần cho mọi người, tạo nên “cuộc sống ý nghĩa” toàn diện.
Review DAYONE ASIA
Công ty toàn người trẻ gen Z nhiều, tính chất trả lương thấp mà còn bào nhiều nên tuyển liên tục là có căn cứ.