I/ INTRODUCTION
LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.
To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you.
We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.
Working time: From Monday to Saturday Morning
Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.
Please visit us:
- Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
- Fanpage: LitGroup Careers
II/ RESPONSIBILITIES
Manage and operate CX mapping:
- Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
- CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
- Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
Handle customer issues;
Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
III/ REQUIREMENTS
- Graduated from FTU, NEU, or related universities;
- Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
- Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
- Strong customer service knowledge;
- Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
- Ability to work independently;
- Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
IV/ BENEFITS
- Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
- 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
- Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
- An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
V/ HOW TO APPLY?
- Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
- Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).
Công ty Cổ phần dịch vụ Bảo vệ Kỹ An là Công ty bảo vệ chuyên nghiệp được thành lập theo giấy phép (Số 0105857722) do Sở Kế Hoạch và Đầu tư cấp và được Cục Cảnh sát quản lý hành chính và trật tự xã hội- Bộ Công an cấp giấy Chứng nhận Đủ Điều kiện An ninh Trật tự (Số 75/GXN) được phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Công ty được thành lập với nhiệm vụ trọng yếu đáp ứng nhu cầu bảo vệ an ninh an toàn tài sản , cơ sở vật chất của Ngân hàng, doanh nghiệp các đối tác khác.
Hoạt động của công ty tuân thủ theo Nghị định 96/2016/NĐ-CP và Thông tư 42/2017/TT-BCA về kinh doanh dịch vụ bảo vệ.
Qua hơn 08 năm hoạt động và phát triển, Kỹ An đã nhanh chóng hoàn thiện đội ngũ, chất lượng dịch vụ và hiện là một trong những Công ty Bảo vệ chuyên nghiệp được nhiều quý khách hàng tin tưởng lựa chọn bảo vệ tại các tòa nhà, chung cư cao cấp, khu văn phòng hạng A, các ngân hàng thương mại, hệ thống bán lẻ. Với hơn 4000 cán bộ nhân viên và trên 1000 mục tiêu bảo vệ như: hệ thống Techcombank, tập đoàn Tân Hoàng Minh, Vincom Tower, Lim Tower, các chung cư Masteri; các khu Biệt thự cao cấp: Vinhomes Village, Chung cư Hyundai Hillstate; Hệ thống Siêu thị Vinmart, Vinmart+…
Tầm nhìn
Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ bảo vệ uy tín và chuyên nghiệp
hàng đầu trong ngành dịch vụ bảo vệ tại Việt Nam.
Sứ mệnh
Chủ động và nỗ lực lao động, sáng tạo, thấu hiểu nhu cầu khách hàng liên tục đổi mới tạo ra
sản phẩm hữu ích và vượt trội; tận tâm phục vụ
với phương châm “Khách hàng trên hết”
Giá trị
Góp phần vào phát triển cộng đồng và mang lại cơ hội phát triển
cho mỗi thành viên Công ty
Phương châm
Kỹ lưỡng tạo niềm tin
An toàn thành uy tín