Việc làm Bảo Vệ Kỹ An

Cập nhật 02/06/2024 22:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bảo Vệ Kỹ An
Customer Service Expert (Remote, Contract)
Bảo Vệ Kỹ An
3 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/06/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
OUR HIRING PROCESS:

  • We will review your application against our job requirements. We do not employ machine learning technologies during this phase as we believe every human deserves attention from another human. We do not think machines can evaluate your application quite like our seasoned recruiting professionals—every person is unique. We promise to give your candidacy a fair and detailed assessment.
  • We may then invite you to submit a video interview for the review of the hiring manager. This video interview is often followed by a test or short project that allows us to determine whether you will be a good fit for the team.
  • At this point, we will invite you to interview with our hiring manager and/or the interview team. Please note: We do not conduct interviews via text message, Telegram, etc. and we never hire anyone into our organization without having met you face-to-face (or via Zoom). You will be invited to come to a live meeting or Zoom, where you will meet our INFUSE team.
  • From there on, it’s decision time! If you are still excited to join INFUSE and we like you as much, we will have a conversation about your offer. We do not make offers without giving you the opportunity to speak with us live. After all, we consider our team members our family, and we want you to feel comfortable and welcomed.

Are you driven by the desire to deliver exceptional client experiences and thrive in a dynamic environment? At INFUSE, we're seeking a passionate Client Success Specialist to join our team, where your efforts directly contribute to our clients' satisfaction and our company's success. This position offers an enriching path to professional growth and the unique opportunity to work with a variety of industries, ensuring no two days are the same. INFUSE has built a reputation as a beloved employer by prioritizing employee satisfaction and creating a workplace where everyone feels valued and connected. Joining our team means becoming part of a supportive community that celebrates every success and encourages continuous improvement. You'll discover how our employees love their jobs, driven by the meaningful connections they make and the positive impact they have on our clients' businesses.

Key Responsibilities:

Build and maintain strong, long-lasting client relationships

Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to client needs and objectives

Communicate clearly the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders

Identify and grow opportunities within the territory and collaborate with sales teams to ensure growth attainment

Assist with challenging client requests or issue escalations as needed

Provide assistance across a variety of administrative and operational tasks, such as data entry, updating internal systems, or managing schedules.

Requirements:

Proven track record of managing client relationships, preferably in a related field such as hospitality, client success, or sales

Strong communication and interpersonal skills

Can handle various tasks with attention to detail, managing priorities effectively in a fast-paced environment.

Empathetic understanding of client needs and ability to address them effectively

Ability to address challenges and proactively offer solutions.

If you're passionate about building meaningful relationships and delivering top-notch client experiences, we'd love to hear from you. Apply now to embark on a rewarding career journey with INFUSE, where your ambitions and contributions are recognized and valued. Don't miss your chance to be part of a team that genuinely enjoys making a difference. Submit your application today!
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bảo Vệ Kỹ An
Bảo Vệ Kỹ An Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 21, 119 Trần Duy Hưng, Phường Trung Hòa, Quận Cầu giấy, TP. Hà Nội

Công ty Cổ phần dịch vụ Bảo vệ Kỹ An là Công ty bảo vệ chuyên nghiệp được thành lập theo giấy phép (Số 0105857722) do Sở Kế Hoạch và Đầu tư cấp và được Cục Cảnh sát quản lý hành chính và trật tự xã hội- Bộ Công an cấp giấy Chứng nhận Đủ Điều kiện An ninh Trật tự (Số 75/GXN) được phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.

Công ty được thành lập với nhiệm vụ trọng yếu đáp ứng nhu cầu bảo vệ an ninh an toàn tài sản , cơ sở vật chất của Ngân hàng, doanh nghiệp các đối tác khác.

Hoạt động của công ty tuân thủ theo Nghị định 96/2016/NĐ-CP và Thông tư 42/2017/TT-BCA về kinh doanh dịch vụ bảo vệ.

Qua hơn 08 năm hoạt động và phát triển, Kỹ An đã nhanh chóng hoàn thiện đội ngũ, chất lượng dịch vụ và hiện là một trong những Công ty Bảo vệ chuyên nghiệp được nhiều quý khách hàng tin tưởng lựa chọn bảo vệ tại các tòa nhà, chung cư cao cấp, khu văn phòng hạng A, các ngân hàng thương mại, hệ thống bán lẻ. Với hơn 4000 cán bộ nhân viên và trên 1000 mục tiêu bảo vệ như: hệ thống Techcombank, tập đoàn Tân Hoàng Minh, Vincom Tower, Lim Tower, các chung cư Masteri; các khu Biệt thự cao cấp: Vinhomes Village, Chung cư Hyundai Hillstate; Hệ thống Siêu thị Vinmart, Vinmart+…

Tầm nhìn

Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ bảo vệ uy tín và chuyên nghiệp

hàng đầu trong ngành dịch vụ bảo vệ tại Việt Nam.

Sứ mệnh

Chủ động và nỗ lực lao động, sáng tạo, thấu hiểu nhu cầu khách hàng liên tục đổi mới tạo ra

sản phẩm hữu ích và vượt trội; tận tâm phục vụ

với phương châm “Khách hàng trên hết”

Giá trị

Góp phần vào phát triển cộng đồng và mang lại cơ hội phát triển

 cho mỗi thành viên Công ty

Phương châm

Kỹ lưỡng tạo niềm tin

An toàn thành uy tín

Bạn làm việc tại Bảo Vệ Kỹ An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bảo Vệ Kỹ An

Bảo Vệ Kỹ An

Click để đánh giá