Mô tả công việc
- Conduct research on competitors' products and marketing efforts in order to identify opportunities for product improvement
- Analyse data & report to have insights and reasonable proposed
- Make daily, weekly and monthly report to direct Manager and also Product Manager/ Product Director
- Monitor brand KPI by tracking annual Brand Health Report
2. PLANNING & BUDGET MANAGEMENT:
- Work closely with Product Manager & Product Director & the headquarters to build Marketing Plan (ATL & BTL) & Budget Plan for whole year
- Work with Product Manager and Corporate Marketing Manager to plan new product launches
- Follow up with Budget and allocate Budget for each Marketing activities
3. CAMPAIGN MANAGEMENT:
- Take ownership of the end-to-end campaigns and manage agencies to ensure the whole process is delivered seamlessly, budgets are tightly managed and support Sales to achieve targets
- Work closely with Sales team to update price, promotion and product to have actions to support Sales team
- Participate in developing sales support communication tools including sales kits, brochures, and leaflets
- Ensure all product marketing activities are aligned with the overall brand positioning and supports the overall business objectives
4. INTERNAL TASK:
- Work with Digital Marketing to update Product, category, banner, ... on website as requirements from Business unit or the headquarters
- Process contract/ appendix/ amendment and process payment for vendors
Yêu cầu công việc
- Fluency in English
- Outstanding communication and organizational skills, project management and multitasking skills, able to work with multiple stakeholders to deliver complex programs efficiently
- Good at computer skills (Word, Excel, PowerPoint)
- Strong at product management, consumer understanding, creative & strategic knowledge
- Highly flexible/open-minded, creative, resourceful, and practical
Quyền lợi được hưởng
Quarterly Incentive & 13th month salary
Nghỉ phép có lương
Annual leaves and company leaves
Căn-tin
Meal allowances
Công ty Cổ phần Dịch vụ Phân tích Di truyền (GENTIS) - thành viên Tập đoàn Eurofins - là một doanh nghiệp y tế tiên phong trong lĩnh vực xét nghiệm được thành lập ngày 26/10/2010 bởi đội ngũ các nhà khoa học đầu ngành trong lĩnh vực xét nghiệm, công nghệ sinh học. Trong hành trình nỗ lực phát triển không ngừng, GENTIS vẫn luôn giữ vững và khẳng định vai trò dẫn đầu về phân tích di truyền nói riêng cũng như trong ngành xét nghiệm hỗ trợ chẩn đoán lâm sàng nói chung.
Việc gia nhập Tập đoàn Y tế Số 1 Thế giới Eurofins là một trong những bước đi chiến lược của GENTIS nhằm trở thành doanh nghiệp có vốn đầu tư nước ngoài và xây dựng thương hiệu uy tín đa quốc gia trong lĩnh vực xét nghiệm. Công ty GENTIS đã và đang phát triển vượt trội, mở rộng phạm vi hoạt động trên trường quốc tế và đưa dịch vụ xét nghiệm chất lượng cao đến gần hơn với người dân cả nước
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Nâng cao thể chất và trí tuệ người Việt.