Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Handle the recruitment activities under the management of superiors:
- Support to write and make recruitment announcements.
- Share recruitment announcements posted on Fanpage/ LinkedIn to approach more candidates.
- Search candidates as employment requirement of related Department.
- Arrange the interview: contact candidates, book meeting rooms, transportation, send the candidate list to related dept. to register entrance the factories, prepare test documents…
- Support to recruit salesmen and workers
- Monitor the completion of new employee files, archiving, and reporting.
- Participate in job fairs and other recruitment activities.
- Support to input new employee information to HR system with managing of direct superiors.
- Report to superiors about assigned tasks.
Yêu Cầu Công Việc
- A minimum of 3 - 6 months working experience in similar position
- Good interpersonal skills; communication (both verbal and written in vietnamese and English) and negotiation skills
- Positive “can-do” attitude & team player
- Independent problem solver and autonomous
- Well-organised and good at sourcing
- Excellent MS Office skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 30
- Lương: 8,5 Tr - 9,5 Tr VND
-Kinh doanh hệ thống hầm xe tại các dự án Chung Cư trên địa bàn Thành Phố HCM
-Quản Lý các BĐS
-Trực tiếp tuyển dụng nhân viên nội bộ cho các dự án chung cư
-Cung cấp các thiết bị vật tư để vận hành tòa nhà , phối hợp quản lý các Dự Án Chung Cư cùng với Ban Quản Lý Tòa nhà
-Công ty SPM chuyên cung cấp các dịch vụ quản lý vận hành chung cư, tòa nhà văn phòng, trung tâm thương mại, cung cấp gói giải pháp tư vấn, thiết kế và quản lý vận hành các bãi giữ xe chuyên nghiệp, cung cấp các gói giải pháp về vệ sinh công nghiệp, bảo trì, bảo dưỡng hệ thống tòa nhà, cung cấp gói giải pháp an ninh cho tòa nhà… Công ty với Ban lãnh đạo và đội ngũ nhân viên là những người trẻ, đầy nhiệt huyết, luôn đặt trách nhiệm, uy tín và lợi ích của khách hàng lên đầu