Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh
Nhân Viên Bán Hàng Shop Rượu
Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
RESPONSIBILITIES
• Shop Management:
o Opening and closing cash registers
o Balancing cash drawers
o Processing cash and card payments
o Packing products for customers
o Stock control and management (placing orders, receiving and storing stock, inventory checks)
o Keeping store and shelves tidy and clean
o Checking product conditions upon delivery and updating records
o Inputting data (purchase orders, inventory, sales) into files
• Greeting Guests and Customer Service:
o Actively greeting customers
o Assisting customers to find products
o Giving advice and guidance on product selection
o Handling customer inquiries
o Collecting customer information for database
o Sending emails and calling customers for promotions and events
• Sales:
o Tracking customer traffic and sales
o Making daily sales reports
o Sending daily reports to store manager
o Setting up store for tasting events
o Basic knowledge of products and sales processes
o Keeping up to date with promotions
• Bar Responsibilities
o Serving Guests: Provide attentive and friendly service to guests, ensuring their needs are met and enhancing their overall experience.
o Arranging Booking Calendar for Events: Manage and maintain the booking calendar for various events, ensuring all details are accurately recorded and communicated to relevant parties.
o Preparing Rooms: Set up and prepare event spaces as requested, ensuring that all necessary equipment and materials are in place for a successful event.
o Coordination with External Business Units: Liaise with external business units for event setup, including cleaning and other logistical support, to ensure all aspects of the event are handled efficiently.
o Manage and organize with suppliers to ensure that all necessary items are in stock and available for each event, coordinating deliveries and inventory as needed.
• Others report and other assignment by Retails Manager, ...PERSONAL SPECS
• Graduate in sales & marketing or business from university is a plus.
•At least 6 months' experience in Assistant Manager role of retail operation (ideally in similar industry)/ Customer Service in F&B/ Hospitality
• Good communication and customer service skills and proficient in Vietnamese and English
• Experience in retail of international brands and luxury goods is a plus
• Dynamic, self motivated with a pro-active attitude and desire overachieve set targets and KPI's.
• Strong understanding of inventory management and stock control
• Strong planning and organizational skillsWORKING TIME
• Working time: You will be required to work a maximum of 48 hours per week. You will also be expected to work local public holidays, as required by the business need from time to time. Specific working schedule: will be advised by the manager when start working at Mercantile Fine Drinks.
• Salary & Allowances:
- Competitive income with 100% salary and allowance on probation
- Gift on special occasion
- Salary review at least one times per year
- Annual Leave: will be 12 working days per calendar year, pro-rata for the 1st year of employment, max +7 Annual leave adding.
- Good Insurance added premium healthcare insurance
Khu vực
Báo cáo
Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh
Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 7 đường B6 Cộng Hòa, Phường 12, Tân Bình

Công ty CPDVTM Trường Minh là công ty hàng đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp các giải pháp và dịch vụ Contact Center. Được thành lập từ năm 2007, Trường Minh đã không ngừng lớn mạnh cả về quy mô tổ chức lẫn chất lượng dịch vụ. Hiện nay chúng tôi có hơn 2.000 nhân viên trên 3 miền Bắc, Trung, Nam. Trường Minh có hệ thống call center khắp cả nước.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

  • Với dây chuyền sản xuất hiện đại, dàn máy đúc tân tiến, và đội ngũ kỹ thuật, nhân viên tay nghề cao.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh

Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Trường Minh

Click để đánh giá