Mô tả công việc
- Plan and budget for events and promotional programs at stores;
- Collaborate with stores to execute activities and events;
- Evaluate the effectiveness of programs and prepare reports on results;
- Conduct customer surveys to collect data and gain insights into local customer needs;
- Analyze survey results to assist with business decisions;
- Review and modify existing designs in accordance with guidelines and directions;
- Other tasks as required by management.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields;
- At least 2 years of experience in Trade Marketing;
- Experience in Retail or FMCG is an advantage;
- Willingness to go on business trip when necessary;
- English communication skills;
- Basic skills in using and designing with Adobe Illustrator (AI) and Photoshop; good MS Office skills
- Can do attitude, open-minded, teamwork and hard-working.
Quyền lợi được hưởng
- SHU Insurance on full gross salary;
- Extra Aon healthcare for individual and family member (spouse & kids);
- Meal allowance 23,000 VND/ working day;
- 15 days annual leave/ year;
- Training and career opportunities.
Được điều hành bởi Ban lãnh đạo trẻ và nhiệt huyết, môi trường làm việc văn minh, trẻ trung và cấp tiến. Sự trung thực, mang lại giá trị Thật cho khách hàng là giá trị cao nhất mà chúng tôi hướng tới. Tinh thần đồng đội và tôn trọng cá nhân cũng là phương châm mà chúng tôi theo đuổi.
Tại đây, chúng tôi cũng chú trọng việc đào tạo và phát triển con người thông qua các hoạt động đào tạo nội bộ và các khoá học được tổ chức liên tục.
Chúng tôi cũng kì vọng tạo ra môi trường làm việc xuất sắc, nơi mà các cộng sự của mình có thể tự hào được là một phần trong đó.
Để đảm bảo mục tiêu tăng trưởng nhanh và bền vững, chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tiềm năng nhất.