Mô tả công việc
To operate a highly productive office at a budgeted cost emphasizing sales efforts on the serviced residence maximizing the development of business sources and stabilizing existing sources.To implement a marketing plan, pertinent corporate marketing, and sales activity plans
1. Consult daily with Residence Manager/ Assistant Residence Manager concerning the corporate accounts and how they relate to the sales success of the apartment.
2. Effective merchandising, prospecting, solicitation, site inspection, booking of business, and promotion
3. Will be the primary person responsible for leasing long-term guests & short-term guests
4. Periodically contact clients to update the necessary information for business.
5. Initiate prospecting and solicitation of new accounts in the corporate territory; manage current accounts to maximize apartment nights
6. To be responsible for administrative efforts necessary to perform these tasks
7. Prepare monthly report of activities and results which includes sales results, the share of the market, market trend, competitive activity, and forecast report to be submitted to the Country General Manager
8. Assess commercial needs and assist in monitoring sales office administration and effectiveness
Quyền lợi được hưởng
- Sales incentives
- Monthly service charge
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
- Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum 3 years experience in sales & marketing management or related position at serviced apartment/Hotels
3. Competencies:
• Good English communication skills
• Knowledgeable in all aspects of sales and marketing
• Familiar with overall operations of serviced residence or similar operations.
• Basic computer skills.
• Possess managerial expertise with excellent selling skills.
• Excellent communications and public relations skills.
• Excellent selling skills with ability to produce results.
4. Personal attributes:
• Ability to perform well under pressure and stress.
• Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; team player.
• Able to conduct business as management.
• Ability to receive as well as deliver constructive criticism
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần dịch vụ và tư vấn CF là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm gia công chính xác, sản phẩm tự động hóa cho ngành công nghiệp nhẹ, công nghiệp điện tử, công nghiệp nặng phục vụ cho trong nước và xuất khẩu.
Hiện tại công ty có 2 nhà máy gia công sản phẩm chính ở Long Biên, Hà Nội và nhà máy ở Thủy Nguyên, Hải Phòng. Công ty sắp hoàn thành 1 nhà máy kim loại tấm với diện tích hơn 12,000m2 tại Phú Thọ, chuyên sản xuất quạt công nghiệp, thang máng cáp, tủ điện, ống gió và các sản phẩm kim loại tấm, cung cấp cho các công ty, tập đoàn lớn trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng đầy đủ bảo hiểm xã hội, thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Trò chơi
- Giải trí...
Lịch sử thành lập
-
Công ty cổ phần dịch vụ và tư vấn CF là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm gia công chính xác, sản phẩm tự động hóa cho ngành công nghiệp nhẹ, công nghiệp điện tử, công nghiệp nặng phục vụ cho trong nước và xuất khẩu. thành lập năm 2009
Mission
- AirBlower luôn mong muốn mang đến cho quý khách hàng sự hài lòng nhất. Chúng tôi sẽ cố gắng hoàn thiện và phát triển để mang đến những sản phẩm chất lượng cao, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng.