Mô tả công việc
Leads the sales team in daily implementation of the sales strategy.
Ensuring awareness of current market conditions and efforts of competitive set and any new entrants.
Other Responsibilities:
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the sales department
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, conduct of regular meetings and / or discussions on work activities, service delivery, and continuing work system improvement
• Monitoring the activities of the sales executives and coordinators while providing training and coaching in implementing effective reservation procedures; monitoring and evaluating team members’ performance to improve productivity and efficiency
Performing other related duties and functions assigned by the DOS.
Quyền lợi được hưởng
- Active, balance & professional working environment
- Productivity focus not time attendance
- Fun & playful internal activities
- Allowances
- Meal per day
- Uniform
- Full social insurance
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in hotel and restaurant management, hospitality management, business management, marketing, or equivalent
• Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English, other languages a plus
• Strong leadership skills; good at coaching and empowering others
• Achieving business results and showcasing analytical thinking, concern for order and quality, customer service orientation and managing organizational resources; demonstrates high-level planning, organizing and coordinating, problem solving and judgment
• Strong in interpersonal relationships and conflict management, guest/client development, impact and influencing; active listening, understanding and responding to feedback and requests; is service-oriented and demonstrations teamwork and cooperation
• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation and provide high level of attention to detail
• Embraces team and system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels
• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving
Yêu cầu hồ sơ
- Please send CV via Hotejob
Công ty cổ phần dịch vụ và tư vấn CF là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm gia công chính xác, sản phẩm tự động hóa cho ngành công nghiệp nhẹ, công nghiệp điện tử, công nghiệp nặng phục vụ cho trong nước và xuất khẩu.
Hiện tại công ty có 2 nhà máy gia công sản phẩm chính ở Long Biên, Hà Nội và nhà máy ở Thủy Nguyên, Hải Phòng. Công ty sắp hoàn thành 1 nhà máy kim loại tấm với diện tích hơn 12,000m2 tại Phú Thọ, chuyên sản xuất quạt công nghiệp, thang máng cáp, tủ điện, ống gió và các sản phẩm kim loại tấm, cung cấp cho các công ty, tập đoàn lớn trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng đầy đủ bảo hiểm xã hội, thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Trò chơi
- Giải trí...
Lịch sử thành lập
-
Công ty cổ phần dịch vụ và tư vấn CF là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm gia công chính xác, sản phẩm tự động hóa cho ngành công nghiệp nhẹ, công nghiệp điện tử, công nghiệp nặng phục vụ cho trong nước và xuất khẩu. thành lập năm 2009
Mission
- AirBlower luôn mong muốn mang đến cho quý khách hàng sự hài lòng nhất. Chúng tôi sẽ cố gắng hoàn thiện và phát triển để mang đến những sản phẩm chất lượng cao, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng.