Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Newwave Solutions là một trong những công ty hàng đầu cung cấp các phần mềm dạng dịch vụ cho các khách hàng thị trường Nhật Bản, thị trường Global và trong nước với 12+ năm kinh nghiệm cùng quy mô 300+ nhân viên. Định hướng để trở thành biểu tượng niềm tin trong lĩnh vực công nghệ, tích hợp hệ thống chuyển đổi số, đóng góp tích cực vào chuỗi giá trị công nghệ toàn cầu.Newwave Solutions thành công bằng tinh thần đương đầu với thách thức, luôn đặt mục tiêu lớn, không ngừng sáng tạo, tối ưu giá trị và hài hòa lợi ích chung.Tiên phong kiến tạo hệ sinh thái công nghệ, cung cấp giải pháp linh hoạt, sản phẩm thông minh, dịch vụ xuất sắc, luôn thích ứng với xu thế của làn sóng mới và đồng hành cùng sự phát triển của đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Các chính sách về bảo hiểm xã hôi, BHYT,...
- Bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí
- Team building
Lịch sử thành lập
-
Thành lập năm 2011
Mission
Tiên phong kiến tạo hệ sinh thái công nghệ, cung cấp giải pháp linh hoạt, sản phẩm thông minh, dịch vụ xuất sắc, luôn thích ứng với xu thế của làn sóng mới và đồng hành cùng sự phát triển của đất nước.
Review Newwave Solutions
Trước đó cty khá là tốt nhưng từ ngày đẩy mạnh nội bộ làm các hoạt động làm màu, rồi cắt giảm hoặc hạn chế tăng lương, đến mức cắt cả bảo hiểm y tế
Cty chưa chậm lương bao h nhưng ít tăng lương
Trả lương đúng hạn, đang cắt giảm benefit