Việc làm GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH

Cập nhật 12/12/2024 09:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH
3 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH
GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Building 213/9 Nguyễn Gia Trí (Tầng 5), Phường 25 Quận Bình Thạnh, TP.HCM

Công ty CP Giáo dục Anh ngữ Quang Minh là đơn vị chủ quản của Trung tâm Anh ngữ IELTS 1984. IELTS 1984 được thành lập với niềm tin cốt lõi là sẽ mang lại sự tiến bộ thực chất cho người học. Trung tâm không giới hạn việc dạy tiếng Anh/IELTS ở những mindset cũ về nhồi từ vựng và cấu trúc câu 'học thuật'. IELTS 1984 được biết đến qua khả năng giúp học sinh tiến bộ thực chất bằng phương pháp dạy viết câu theo syntax-based (cú pháp) và tập trung vào khả năng lập luận trong kì thi IELTS.

Các bạn sẽ dành rất nhiều thời gian ở trung tâm, vậy nên đội ngũ trung tâm luôn hiểu sẽ tạo ra một môi trường làm việc supportive, giúp đỡ nhau và dành cho nhau nhiều tình cảm, để mọi người cùng thực sự cảm thấy niềm vui khi làm việc ở trung tâm và chăm sóc học sinh. Cùng nhau, chúng ta có thể thực sự mang lại những sự tiến bộ thực chất cho các bạn học sinh đang khó khăn giữa rất nhiều lựa chọn trong ngành tiếng Anh và ôn thi hiện tại.

Bạn làm việc tại GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH

GIÁO DỤC ANH NGỮ QUANG MINH

Click để đánh giá