- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Công ty CP giáo dục Shining Star Việt Nam Shining Star là hệ thống trường mầm non giảng dạy theo phương pháp giáo dục Montessori (AMI).
Chúng tôi tự hào là Trường mầm non giảng dạy theo phương pháp Montessori (AMI), cam kết mang đến cho các em nhỏ một môi trường học tập độc đáo và phát triển toàn diện.
Tại Shining Star, chúng tôi tin rằng mỗi đứa trẻ có khả năng tự học và phát triển theo tiềm năng của mình. Phương pháp giáo dục Montessori tạo điều kiện cho các em tự do khám phá, tò mò và xây dựng kiến thức thông qua hoạt động thực tế và sáng tạo.
Chúng tôi cung cấp một môi trường học tập đầy sáng tạo, an lành và hỗ trợ, nơi mà các em được khuyến khích phát triển kỹ năng sống, trí tuệ và xã hội.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng các chế độ: BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của luật Lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 15/11/2017
Mission
Tầm nhìn:
Tầm nhìn của Shining Star là xây dựng một môi trường đạt tiêu chuẩn quốc tế và phù hợp với văn hoá con người Việt Nam, nơi mà mỗi học sinh được trải nghiệm, khám phá, phát triển và tỏa sáng theo tiềm năng của mình. Chúng tôi tin rằng mỗi đứa trẻ có khả năng đặc biệt và quyền được truyền cảm hứng, hỗ trợ và định hình tương lai. Chúng tôi cam kết tạo ra một môi trường học tập khuyến khích sự sáng tạo, sự khám phá và sự tự tin. Ngoài ra, đến năm 2030: Shining Star mong muốn được lan toả và nhân rộng mô hình giáo dục Shining Star đến 63 tỉnh thành.
Sứ mệnh:
Sứ mệnh của Shining Star là tạo ra môi trường giáo dục hạnh phúc và đa chiều, trẻ em được trưởng thành trong hạnh phúc. Shining Star tạo điều kiện thuận lợi để học sinh phát triển toàn diện về mặt trí tuệ, tình cảm, văn hóa và thể chất. Chúng tôi tập trung vào việc xây dựng nền tảng kiến thức vững chắc, kỹ năng sống đa chiều và ý thức công dân toàn cầu. Shining Star tạo cơ hội cho học sinh tự tin đối mặt với thử thách, trở thành những người sáng tạo, đổi mới và có ý thức xã hội. Shining Star không chỉ chú trọng phát triển trẻ mà còn xây dựng một môi trường hạnh phúc và đa chiều cho người lớn trong môi trường này.