Mô tả công việc
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Key Responsibilities
Provides input to decisions regarding Vendor/agency selection, development of creative assets, channel testing strategy
Understands and Works with/within marketing budget, agency and Vendor relationships.
Supports leadership on assigned campaigns and tracks data to assist in acquisition forecasting and Performance reporting for campaigns○
Works collaboratively with team to achieve campaign and business goals
Supports campaign Management across existing programs, as assigned by Manager
Optimizes creative, messaging and acquisition landing pages to generate business results tied to key performance indicators.
Ensures Quality Assurance in ad copies, landing pages, and sitelinks pre and post launch
Utilizes reporting to ensure key performance indicators are Efficiently met month over month
Stays abreast of industry trends to develop ongoing subject matter expertise in the digital acquisition/online media and marketing space.
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding UOB group, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
1-2 years of experience hand-on running marketing or digital campaigns for a large global organization
Digital agency experience is a big plus
Bachelor's/University degree or equivalent experience
Quyền lợi được hưởng
Healthcare Plan: Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Others: Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Công ty CP giáo dục Shining Star Việt Nam Shining Star là hệ thống trường mầm non giảng dạy theo phương pháp giáo dục Montessori (AMI).
Chúng tôi tự hào là Trường mầm non giảng dạy theo phương pháp Montessori (AMI), cam kết mang đến cho các em nhỏ một môi trường học tập độc đáo và phát triển toàn diện.
Tại Shining Star, chúng tôi tin rằng mỗi đứa trẻ có khả năng tự học và phát triển theo tiềm năng của mình. Phương pháp giáo dục Montessori tạo điều kiện cho các em tự do khám phá, tò mò và xây dựng kiến thức thông qua hoạt động thực tế và sáng tạo.
Chúng tôi cung cấp một môi trường học tập đầy sáng tạo, an lành và hỗ trợ, nơi mà các em được khuyến khích phát triển kỹ năng sống, trí tuệ và xã hội.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng các chế độ: BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của luật Lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 15/11/2017
Mission
Tầm nhìn:
Tầm nhìn của Shining Star là xây dựng một môi trường đạt tiêu chuẩn quốc tế và phù hợp với văn hoá con người Việt Nam, nơi mà mỗi học sinh được trải nghiệm, khám phá, phát triển và tỏa sáng theo tiềm năng của mình. Chúng tôi tin rằng mỗi đứa trẻ có khả năng đặc biệt và quyền được truyền cảm hứng, hỗ trợ và định hình tương lai. Chúng tôi cam kết tạo ra một môi trường học tập khuyến khích sự sáng tạo, sự khám phá và sự tự tin. Ngoài ra, đến năm 2030: Shining Star mong muốn được lan toả và nhân rộng mô hình giáo dục Shining Star đến 63 tỉnh thành.
Sứ mệnh:
Sứ mệnh của Shining Star là tạo ra môi trường giáo dục hạnh phúc và đa chiều, trẻ em được trưởng thành trong hạnh phúc. Shining Star tạo điều kiện thuận lợi để học sinh phát triển toàn diện về mặt trí tuệ, tình cảm, văn hóa và thể chất. Chúng tôi tập trung vào việc xây dựng nền tảng kiến thức vững chắc, kỹ năng sống đa chiều và ý thức công dân toàn cầu. Shining Star tạo cơ hội cho học sinh tự tin đối mặt với thử thách, trở thành những người sáng tạo, đổi mới và có ý thức xã hội. Shining Star không chỉ chú trọng phát triển trẻ mà còn xây dựng một môi trường hạnh phúc và đa chiều cho người lớn trong môi trường này.