Việc làm Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech

Cập nhật 08/12/2024 19:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VÀ XÂY DỰNG INTECH
HR Admin Assistant (Urgent)
Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech
9 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.

Job Description

Training & Development:

  • Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
  • Ensure training processes and procedures are documented and followed.
  • Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.

Administration & Accounting Support

  • Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
  • Organize company events and activities to foster a positive work environment.
  • Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
  • Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.

Compensation & Benefits

  • Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
  • Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies

  • Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
  • Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
  • Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
  • Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.

Job Requirements

  • College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
  • 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
  • Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
  • Strong knowledge of labor laws.
  • Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.

General Skills

  • Good communication skills.
  • Good problem-solving and researching skills.
  • Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
  • Well-organized.
  • Can-do attitude.

What We Offer

Professional, Open-minded and Creative Environment:

  • International, friendly, proactive, supportive workplace.
  • Great teamwork with Agile mindset.
  • Fostering mutual respect and understanding.
  • Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development

  • Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
  • Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
  • Individual empowerment.

Special Care For Employee

  • Work from home 2 days/ week.
  • Dell laptop and external monitor for your work.
  • 100% salary on probationary period.
  • Up to 2-month performance bonus.
  • 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
  • Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
  • Various attractive teambuilding activities and company trip.
  • Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VÀ XÂY DỰNG INTECH
Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
145 Ngọc Hồi, phường Hoàng Liệt, Hoàng Mai

INTECH Group xin gửi tới Qúy khách hàng, đối tác lời chúc sức khỏe và thành công. 

Thành lập từ năm 2012, đến nay INTECH Group có trụ sở chính tại Hà Nội, nhà máy sản xuất ở Bắc Ninh, chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh và các công ty con về các lĩnh vực chuyên sâu đến giải pháp tổng thể nhà xưởng và phòng sạch. INTECH là đơn vị có thế mạnh tư vấn, thiết kế, thi công, bảo trì và là đại diện phân phối, là đối tác các hãng sản xuất uy tín trên thế giới. 

Với 5 giá trị cốt lõi: Tạo giá trị – Chuyên nghiệp – Nhiệt huyết – Sáng tạo – Phát triển, đội ngũ INTECH Group luôn trân trọng những cơ hội mà khách hàng, đối tác trao cho chúng tôi, nỗ lực hết mình để mang lại giá trị và sự hài lòng cho khách hàng. INTECH Group luôn đóng vai trò là người trợ lý tin cậy, hướng tới sản phẩm dịch vụ mang lại Giải pháp phù hợp nhất, tính hiệu quả cao, đạt tiêu chuẩn, đảm bảo tiến độ và chi phí hợp lý. 

Với hàng nghìn khách hàng là doanh nghiệp lớn, nhỏ, trong và ngoài nước, INTECH Group hỗ trợ rất nhiều khách hàng trong việc tư vấn đầu tư, xây dựng, setup nhà máy, hỗ trợ vận hành đến bảo trì thông minh hệ thống nhà xưởng và hệ thống sản xuất. Chúng tôi đã và đang xây dựng, trở thành hệ sinh thái trọn bộ giải pháp One-Stop-Service, trở thành điểm đến giải quyết nhiều vấn đề cho các Doanh nghiệp trong công tác đầu tư sản xuất, kinh doanh, setup và cơ sở vật chất. 

Hướng tới năm 2025 với mục tiêu “Xuất khẩu sản phẩm, dịch vụ ra quốc tế, Môi trường làm việc chuẩn quốc tế, Chất lượng sản phẩm, dịch vụ chuẩn quốc tế” đội ngũ INTECH không ngừng nỗ lực. Để đạt được điều đó, sự ủng hộ và đồng hành của Qúy khách hàng chính là sự thúc đẩy cho sự phát triển của INTECH Group.

Những nghề phổ biến tại Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech

Bạn làm việc tại Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech

Hạ Tầng Và Xây Dựng Intech

Click để đánh giá