SMEDIC

Hà Nội
100 - 200 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại SMEDIC

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm SMEDIC

Cập nhật 27/10/2024 15:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỆ THỐNG Y TẾ SMEDIC
L&D Assistant Manager
SMEDIC
13 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Summary:

This L&D position will be responsible for designing, implementing, and managing the learning and development initiatives for employees within the fabric mill. This role focuses on enhancing the skill sets, knowledge, and competencies of the workforce to drive operational efficiency, quality standards, and innovation in textile manufacturing. The L&D position will collaborate with various departments to identify training needs and design programs that align with both the organization’s strategic goals and industry standards.

Key Responsibilities:

1. Training Needs Analysis (TNA):

· Conduct regular training needs assessments by engaging with department heads, supervisors, and employees to understand skills gaps and development needs.

· Analyze operational metrics and quality reports to identify areas for workforce improvement.

2. Training Program Development:

· Design and implement training programs for different employee levels including machine operators, quality controllers, production managers, and administrative staff.

· Ensure that training materials and content are relevant to the textile industry, focusing on production processes, quality standards, safety protocols, and emerging trends in fabric manufacturing.

3. Onboarding & Orientation:

· Oversee the onboarding and orientation programs for new employees to ensure smooth integration into the organization’s culture and operational processes.

4. Delivery & Facilitation:

· Conduct in-house training sessions through a combination of e-learning, workshops, and hands-on training.

· Coordinate with external trainers and consultants for specialized training sessions.

5. Monitoring & Evaluation:

· Monitor the effectiveness of training programs by evaluating participant feedback, assessing learning outcomes, and tracking performance improvements.

· Adjust programs based on feedback and changing operational requirements.

6. Employee Development:

· Promote continuous learning and development through career development programs, mentorship opportunities, and upskilling initiatives.

· Encourage employees to adopt a growth mindset by fostering a culture of learning and innovation.

7. Budget & Resource Management:

· Manage the L&D budget, including training materials, external trainers, and other resources.

· Collaborate with HR and department heads to prioritize training initiatives based on budgetary constraints and operational needs.

Yêu Cầu Công Việc

1.      Bachelor’s Degree: in Human Resources, Psychology, Education, Business, or related field

2.      Skills

·       Communication: Excellent verbal and written communication skills

·       Technical Proficiency: Familiarity with Learning Management Systems (LMS) and proficiency in MS Office

·       Organizational Skills: Strong ability to manage multiple tasks and projects simultaneously

·       Analytical Skills: Ability to assess training needs and evaluate the effectiveness of training programs

·       Language: Local candidate with fluent English. Chinese speaking is a plus

3.      Experience: At least 5-year in the similar position with the experience including but not limited to:

·       Developing Learning Strategies: Creating and implementing learning strategies and programs

·       Training Delivery: Designing and delivering e-learning courses, workshops, and other training sessions

·       Assessment: Evaluating individual and organizational development needs

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Khu sản xuất Bình Chuẩn, D1, Bình Chuẩn, Tân Uyên, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 58 - Ngõ 61 - Phạm Tuấn Tài - Cầu Giấy

Tiền thân từ các cơ sở y tế (bệnh viện, phòng khám), Công ty cổ phần hệ thống Y tế SMEDIC được thành lập trên nền tảng sáp nhập các công ty, cơ sở y tế lại nhằm phát triển để thực hiện hoài bão hệ thống hóa và nhân bản các cơ sở y tế bao gồm cả quy mô bệnh viện đa khoa và phòng khám cũng như mảng phân phối dược phẩm nhằm góp phần nâng tầm được giá trị sức khỏe của người dân và cộng đồng. 

Công ty hiện tại đang triển khai 2 dự án Bệnh viện đa khoa quy mô từ 100-200 giường bệnh trong giai đoạn từ 2022- 2024, song song với đó là mở rộng và phát triển mảng phân phối dược phẩm trong và ngoài nước năm 2023-2024. 

Với định hướng phát triển quyết liệt và rõ ràng, Công ty cổ phần hệ thống Y tế SMEDIC mong muốn được đồng hành cùng đội ngũ nhân sự chất lượng, có năng lực, yêu thích môi trường sáng tạo, nhiệt huyết, thích sự đổi mới để cùng hệ thống hóa, chuẩn hóa và nhân rộng mạng lưới Cơ sở y tế dựa trên nền tảng đạo đức hướng đến những giá trị tốt đẹp, sức khỏe cho đi, góp phần thực hiện sứ mệnh “Nâng tầm sức khỏe Việt”.

Chính sách bảo hiểm

  • Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi theo quy định: BHXH, BHYT, BHTN, thưởng lễ tết, sinh nhật, hiếu, hỉ, nghỉ mát hàng năm.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các sự kiện công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày thành lập: 16/01/2023

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại SMEDIC

Bạn làm việc tại SMEDIC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SMEDIC

SMEDIC

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo