Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
LAM SƠN INVEST là một thành viên của Công ty Cổ phần Lam Sơn Thái Bình, là tổng cổng ty đa ngành nghề, trải qua hơn 25 năm xây dựng và phát triển với 4 công ty trực thuộc, Lam Sơn Thái Bình hoạt động hiệu quả trên các lĩnh vực: kinh doanh nhà hàng, khách sạn, chế biến lương thực, vận tải, xây dựng và bất động sản.
LAM SƠN INVEST là một tập thể năng động, sáng tạo, nhiệt huyết. Hoạt động mạnh mẽ trong hai lĩnh vực cốt lõi, bao gồm:
- Thi công xây dựng
- Chủ đầu tư dự án bất động sản.
- Kinh doanh khách sạn, nhà hàng
LAM SƠN INVEST luôn nỗ lực mang tới những sản phẩm chất lượng cao, bền vững; đảm bảo niềm tin cho đối tác, bảo vệ lợi ích cho cổ đông, phát huy năng lực của nhân viên và thực hiện trách nhiệm với cộng đồng.
Hiện Công ty đang trên đà phát triển lớn mạnh, đạt được nhiều thành tựu trong lĩnh vực thi công, xây dựng công trình, thi công dự án lớn quy mô tại tỉnh Thái Bình.