Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
LAM SƠN INVEST là một thành viên của Công ty Cổ phần Lam Sơn Thái Bình, là tổng cổng ty đa ngành nghề, trải qua hơn 25 năm xây dựng và phát triển với 4 công ty trực thuộc, Lam Sơn Thái Bình hoạt động hiệu quả trên các lĩnh vực: kinh doanh nhà hàng, khách sạn, chế biến lương thực, vận tải, xây dựng và bất động sản.
LAM SƠN INVEST là một tập thể năng động, sáng tạo, nhiệt huyết. Hoạt động mạnh mẽ trong hai lĩnh vực cốt lõi, bao gồm:
- Thi công xây dựng
- Chủ đầu tư dự án bất động sản.
- Kinh doanh khách sạn, nhà hàng
LAM SƠN INVEST luôn nỗ lực mang tới những sản phẩm chất lượng cao, bền vững; đảm bảo niềm tin cho đối tác, bảo vệ lợi ích cho cổ đông, phát huy năng lực của nhân viên và thực hiện trách nhiệm với cộng đồng.
Hiện Công ty đang trên đà phát triển lớn mạnh, đạt được nhiều thành tựu trong lĩnh vực thi công, xây dựng công trình, thi công dự án lớn quy mô tại tỉnh Thái Bình.