Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
LAM SƠN INVEST là một thành viên của Công ty Cổ phần Lam Sơn Thái Bình, là tổng cổng ty đa ngành nghề, trải qua hơn 25 năm xây dựng và phát triển với 4 công ty trực thuộc, Lam Sơn Thái Bình hoạt động hiệu quả trên các lĩnh vực: kinh doanh nhà hàng, khách sạn, chế biến lương thực, vận tải, xây dựng và bất động sản.
LAM SƠN INVEST là một tập thể năng động, sáng tạo, nhiệt huyết. Hoạt động mạnh mẽ trong hai lĩnh vực cốt lõi, bao gồm:
- Thi công xây dựng
- Chủ đầu tư dự án bất động sản.
- Kinh doanh khách sạn, nhà hàng
LAM SƠN INVEST luôn nỗ lực mang tới những sản phẩm chất lượng cao, bền vững; đảm bảo niềm tin cho đối tác, bảo vệ lợi ích cho cổ đông, phát huy năng lực của nhân viên và thực hiện trách nhiệm với cộng đồng.
Hiện Công ty đang trên đà phát triển lớn mạnh, đạt được nhiều thành tựu trong lĩnh vực thi công, xây dựng công trình, thi công dự án lớn quy mô tại tỉnh Thái Bình.