Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Picking Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Chọn) - Logistics
Job Code: 112887
- Working location: Duc Hoa District, Long An Province
- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND
Responsibility
1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.
2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.
3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.
4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.
5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.
6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.
7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.
8. Report and resolve issues that arise in daily operations.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experience with inventory control and management
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices.
・Knowledge:
- Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, using Transportation management systems (TMS)
・Personality Requirement:
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team
・Skills:
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill
<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail business or FMCG is preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
LAM SƠN INVEST là một thành viên của Công ty Cổ phần Lam Sơn Thái Bình, là tổng cổng ty đa ngành nghề, trải qua hơn 25 năm xây dựng và phát triển với 4 công ty trực thuộc, Lam Sơn Thái Bình hoạt động hiệu quả trên các lĩnh vực: kinh doanh nhà hàng, khách sạn, chế biến lương thực, vận tải, xây dựng và bất động sản.
LAM SƠN INVEST là một tập thể năng động, sáng tạo, nhiệt huyết. Hoạt động mạnh mẽ trong hai lĩnh vực cốt lõi, bao gồm:
- Thi công xây dựng
- Chủ đầu tư dự án bất động sản.
- Kinh doanh khách sạn, nhà hàng
LAM SƠN INVEST luôn nỗ lực mang tới những sản phẩm chất lượng cao, bền vững; đảm bảo niềm tin cho đối tác, bảo vệ lợi ích cho cổ đông, phát huy năng lực của nhân viên và thực hiện trách nhiệm với cộng đồng.
Hiện Công ty đang trên đà phát triển lớn mạnh, đạt được nhiều thành tựu trong lĩnh vực thi công, xây dựng công trình, thi công dự án lớn quy mô tại tỉnh Thái Bình.