Các phòng ban đang tuyển dụng tại M&b Foods
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
To audit charges to City Ledger and credit card companies before forwarding the to the Accountants Receivable section obtain, date-stamp and file copies of all documents which support authorized purchases for future matching to invoices.
To audit daily Rooms (compare between Room Status report and Housekeeping Attendants Room Status Report), Food and Beverage revenue summaries and their supporting transaction reports of the Night Audit Process
To audit revenues from telephone, telex and facsimile, unless these are automatically linked to the computer for billing
To audit revenues from Other Operated Departments such as Recreation, Transportations, Pro-Shops, Laundry and Business Centre for completeness
To ensure that all of the day’s Banquet revenue has been recorded
To audit the daily General Cashier’s Report against recorded cash movements
To verify that the computerized Daily Report reflects completely all of the day’s transactions
To review paid-outs and allowance vouchers for reasonableness, proper approval and supporting documentation
To verify supports for complimentary and house use rooms and for room charged at rates varying from the rack potential
To spot check the accuracy of ‘regular’ and ‘contractual’ room rates in the system
To review all house, use and entertainment checks for propriety and ensure that they are signed and authorized
To investigate late charges and skippers. All details should be forwarded to the Credit Manager for further action
To ensure that all employee City Ledger accounts are closed at month end
To carry out surprise checks of rooms, health club attendances and laundry (if hotel provides an outside service)
To carry out surprise cash counts of cashier’s floats
To carry out surprise foreign currency counts
To monitor the organized execution of the night audit program by Front Office personnel
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Adheres to hotel policies and procedures
Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
Attends work on time as scheduled
Follows safety and security rules and procedures
Công ty Cổ Phần M&B Foods là một công ty cổ phần được thành lập vào ngày 15/08/2022 với mã số thuế 0317431767. Công ty cung cấp các sản phẩm thực phẩm chất lượng cao cho các đối tác bán lẻ ở khắp mọi miền đất nước. Trụ sở chính của chúng tôi nằm tại 72/68 Huỳnh Văn Nghệ, Phường 15, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Với đội ngũ của chúng tôi, chúng tôi cung cấp dịch vụ và sản phẩm tốt nhất, hợp tác với các đối tác bán lẻ để cung cấp cho khách hàng các sản phẩm thực phẩm tốt nhất. Đội ngũ của chúng tôi được cập nhật liên tục về các thành phần thực phẩm, chất lượng và các tiêu chuẩn an toàn thực phẩm. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng luôn lắng nghe và xử lý tốt các ý kiến đóng góp của khách hàng, để cải thiện dịch vụ và sản phẩm của chúng tôi. Chúng tôi luôn luôn cố gắng để cung cấp những sản phẩm chất lượng cao và đảm bảo đáp ứng được nhu cầu của khách hàng. Mong rằng sự hợp tác giữa chúng tôi và khách hàng sẽ là một trải nghiệm tuyệt vời đối với tất cả mọi người. Để biết thêm thông tin về công ty và sản phẩm của chúng tôi, quý khách vui lòng gọi điện thoại số 0899 155099. Chúng tôi rất hân hạnh được phục vụ quý khách.
Chính sách bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
Mission
Với lý tưởng sẽ trở thành một trong số những công ty nổi tiếng, những công ty hàng đầu về thực phẩm mang lại cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất trên thị trường hiện nay. Chúng tôi luôn cố gắng, cải thiện với phương châm “ khách hàng là thượng đế, phải quan tâm đến trải nghiệm của khách hàng”. Vậy nên, chúng tôi đang ngày càng nỗ lực tạo ra những sản phẩm tốt nhất, đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.