Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Công Ty Cổ Phần Nhân Lực Và Thương Mại ELOG GROUP là tập đoàn kinh tế đa ngành, hoạt động trong nhiều lĩnh vực: Vận chuyển quốc tế, các dịch vụ Logistics khác. ELOG đảm bảo sẽ đáp ứng mọi nhu cầu vận chuyển nhanh chóng thư từ, hàng hóa của các quý khách hàng, đảm bảo chất lượng & cung cách phục vụ nhiệt tình, thân thiện nhất.
Tại sao nên chọn Logistics ELOG?
- Mạng lưới giao hàng rộng khắp: Với các tuyến giao hàng quốc tế Việt - Malaysia, Việt - Đài, Việt - Hàn, Việt - Nhật và mạng lưới giao hàng nội địa quốc tế
- Dịch vụ với giá rẻ, tiết kiệm, nhanh chóng
- Đa dạng dịch vụ vận chuyển và hỗ trợ vận chuyển: Vận chuyển đường hàng không, đường biển, đường bộ, dịch vụ tư vấn hải quan, dịch vụ cho thuê và quản lí kho bãi, hậu cần thương mại điện tử, dịch vụ vận chuyển hàng thu hộ COD Quốc tế, dịch vụ Ecommerce - Bán hàng thị trường nước ngoài,.. Hỗ trợ nhà kinh doanh, nhà bán hàng phát triển và mở rộng thị trường ra quốc tế
Chúng tôi đảm bảo:
✓ Hàng hóa của khách hàng sẽ luôn được đảm bảo kỹ lưỡng và an toàn.
✓ Vận chuyển hàng quốc tế siêu nhanh chỉ từ 2-4 ngày.
✓ Bảo hiểm hàng hóa lên đến 100% Giá Trị Kê Khai.
✓ Nhân viên tư vấn nhiệt tình, chu đáo, hỗ trợ 24/7.
Liên hệ chúng tôi để được tư vấn giải pháp vận chuyển cho riêng bạn và nhận ngay báo giá dịch vụ tốt nhất!