Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
CÔNG TY CỔ PHẦN PASTEUR VIỆT NAM hướng tới trở thành Hệ thống phòng khám đa khoa kiểu mẫu tại Việt Nam, cung cấp các dịch vụ khám, điều trị bệnh toàn diện theo tiêu chuẩn Quốc tế. Là nơi quy tụ đội ngũ y bác sĩ giỏi trong và ngoài nước, cung cấp các dịch vụ đạt chất lượng hàng đầu, trở thành địa chỉ khám chữa bệnh tin cậy. Tạo một môi trường y tế an toàn, thân thiện, chất lượng cao cho tất cả mọi người.
Sứ mệnh: Kế thừa những tinh hoa y học cùng công nghệ tiên tiến vượt bậc, Hệ thống phòng khám Pasteur mang trong mình sứ mệnh tiên phong ứng dụng những thành tựu công nghệ hiện đại bậc nhất Thế giới áp dụng cho việc điều trị các vấn đề về sức khoẻ và thẩm mỹ tại Việt Nam. Xây dựng chất lượng dịch vụ chăm sóc y tế cao cấp và chuyên nghiệp, làm hài lòng mọi khách hàng bằng chất lượng khám chữa bệnh và dịch vụ chăm sóc sức khỏe tốt nhất.
Những giá trị cốt lõi của Hệ thống phòng khám chuyên khoa Pasteur:
- Tất cả vì khách hàng: Cam kết hiệu quả điều trị và sự hài lòng của khách hàng.
- Liêm minh chính trực: Tuân thủ quy tắc, trung thực và tuân theo lẽ phải.
- Tính chuyên nghiệp: Thể hiện trong năng lực, tác phong, hành động của con người và những tiêu chuẩn của hệ thống.
- Không ngừng đổi mới: Nỗ lực nâng cao và không ngừng cải tiến về chuyên môn, công nghệ, cơ sở vật chất để phục vụ khách hàng một cách tốt nhất.
- Hợp tác chặt chẽ: Tôn trọng và đề cao giá trị mỗi con người trong tổ chức. Tăng cường liên kết và hợp tác quốc tế để ứng dụng những thành tựu khoa học và công nghệ tiên tiến.
PASTEUR TIÊN PHONG TRONG VIỆC ỨNG DỤNG CÔNG NGHỆ HIỆN ĐẠI ĐIỀU TRỊ CÁC BỆNH LÝ VỀ DA, PHƯƠNG PHÁP GIẢM BÉO CHUẨN Y KHOA. Ứng dụng những công nghệ tiên tiến nhất trong việc chăm sóc sức sức khỏe, chế độ dinh dưỡng, giảm béo chuẩn y khoa và điều trị các bệnh lý về da được chứng nhận về hiệu quả an toàn. Bên cạnh đó, đội ngũ bác sĩ, chuyên gia tại Hệ thống phòng khám được vào đào tạo bài bản, đảm bảo trình độ chuyên môn và kỹ thuật nghiệp vụ để phục vụ khách hàng một cách tốt nhất. Mỗi khách hàng đến thăm khám và điều trị tại hệ thống Phòng khám chuyên khoa Pasteur đều yên tâm và hài lòng 100% về kết quả điều trị, tạo nên uy tín cho Pasteur trong suốt thập kỷ qua.