Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH
Business Development Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 22/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Sales Planning:
Conduct in-depth market research and analysis to identify new business opportunities to achieve sales targets and company goals.
Develop and implement a comprehensive business development plan for the Vietnamese market, setting realistic and achievable targets.
Assess and identify new opportunities for growth in current and prospective markets.
Responsible for the strategy and management of major projects.
2. Sales Execution:
Build strong relationships with key decision-makers at potential and existing clients, effectively communicating the value proposition of our products/services.
Negotiate and close deals, ensuring alignment with company objectives and profitability.
Manage overall performance of the business development team both in term of sales target achievement and the work plan implementation status.
Supervise the work of employees and provide feedback and counsel to improve efficiency and effectiveness.
Monitor work progress and keep in contact with clients at all stages (briefing, proposal, quotation, contract, campaign management, negotiating and close agreements).
Conduct analysis to identify room for improvement in terms of sales cycle, sales funnel conversion rate, sales productivity, etc.
Work closely with all leaders and BOD to design and optimize the KPIs and Incentive scheme for Business Development Executives.
3. Sales Execution:
Implement activities to develop the business and achieve the revenue target assigned by BOD.
Identify and develop leads, converting them into paying customers.
Responsible for expanding the cooperation resources of Vietnam customers, establishing good relationship and platform building.
Responsible for promoting local business channel construction, online/offline merchant product sales, etc.
Manage effectively the sales process through prospect development, proposal, presentation and closing negotiations to achieve company goals.
Handle all clients' enquiries related to on-boarding and sales operation process as well as managing customer relationship to deliver high level of customer satisfaction.
Build and maintain strong relationships with clients/partners/vendors/suppliers.
Prepare regular reports in accordance with company regulations and management requirements.
4. Other task:
Represent the company in events, seminars, workshop,conferences etc.
Complete other tasks assigned by the direct supervisor.Bachelor's degree in Business, Marketing, or related field
Minimum 3-5 years of experience in B2B sales or business development, with at least 1 year in a similar position
Excellent communication, negotiation, and presentation skills, both written and verbal
Ability to build strong relationships with media outlets and related parties
Flexibility in problem-solving and the ability to work well under pressure
Proficiency in the English language
Proficiency in Microsoft Office suite (Word, Excel, PowerPoint)
Experience in investment funds or the stock market is preferred
Strong time management skills and attention to detail
KPI-driven with a solution-oriented mindset
Highly self-motivated, adaptable, and calm under pressure
Strong analytical and organizational skills with excellent attention to detail
Proactive, dedicated, and passionate
Successful track record in B2B sales and negotiation
Strong customer service and problem-solving skills
Capable of multi-tasking and cross-functional collaboration
Excellent psychological qualities and team management skillsCompetitive salary upon competency
Working in a young, dynamic and friendly environment; highly supported by teammates and Supervisor.
Growing business and long-term career path development
Training courses (company training programs and self-studying programs)
Company's monthly activities, company trip
Challenge your limits in a fast-growing company
12 annual paid leave days
Social, Health and other Insurance based on Labor Law
Annual Performance review
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH
CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập vào năm 2016, Công ty Cổ phần PayTech. (gọi tắt là “PayTech”) được thành lập bởi ba cá nhân có hơn 14 năm kinh nghiệm trong ngành viễn thông. Trong những năm qua, PayTech đã hình thành quan hệ đối tác độc quyền và có giá trị với các Tập đoàn Viễn thông hàng đầu Việt Nam (TelCos) để phát triển và cung cấp các dịch vụ nâng cao cho khách hàng của mình.

PayTech tập trung vào hoạt động của các trung gian thanh toán (với 3 dịch vụ là Cổng thanh toán, Ví điện tử, Dịch vụ hỗ trợ thu và chi tiền mặt) và đầu tư nguồn lực để phát triển kinh doanh khách hàng thân thiết - tích điểm chăm sóc người dùng. Paytech là nền tảng eLoyalty độc đáo sử dụng Phân tích dữ liệu nâng cao, MarTech độc quyền, eTools và AI/ML để tạo ra ngân hàng hành vi và hệ sinh thái khách hàng lớn nhất tại Việt Nam thông qua hợp tác chiến lược với các đối tác cốt lõi.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • 2016 : PAYTECH: Được thành lập và hoạt động với tư cách là công ty con của Vietnamnet Icom
  • Tháng 1 năm 2019, PAYTECH được cấp giấy phép số. Công văn 32/GP-NHNN cung cấp dịch vụ trung gian thanh toán của Ngân hàng Nhà nước Việt Nam (NHNN).Kết nối trực tiếp Ví điện tử với 02 Ngân hàng (BIDV, Sacombank)
  • 2020: PAYTECH ra mắt Mô hình thu thập điểm (Dịch vụ khách hàng thân thiết dựa trên điểm).Kết nối Cổng thanh toán với NAPAS.Là người hỗ trợ thu tiền mặt và chăm sóc khách hàng chiến lược cho VNHANOI
  • 2021: Mở rộng kết nối trực tiếp dịch vụ Ví điện tử và Cổng thanh toán với 5+ Ngân hàng (MB, VPBank, MSB, PVcomBank, Vietcombank, …).Hỗ trợ thu tiền mặt cho VNHCM.Phát triển TOPUP, Chia sẻ sản lượng điện.Được cấp giấy phép PCIDSS – Cấp III cho hệ thống PayTech
  • 2022: Tiếp tục mở rộng kết nối trực tiếp Ví điện tử, Cổng thanh toán (Thẻ nội địa & quốc tế), Dịch vụ hỗ trợ thu/chi tiền mặt với 10+ Ngân hàng (VPBank, MSB, Vietinbank, …).Hỗ trợ thu tiền mặt cho EVNPC, EVSPC hướng tới cả 5 Tập đoàn Điện lực Việt Nam.Từng bước hoàn thiện hệ thống thu tiền mặt, hợp tác với các tổ chức tài chính; Các Bộ, Ban, Công ty, Nhà cung cấp dịch vụ cần có khâu thanh toán dịch vụ

Mission

  • Sở hữu đội ngũ nhân viên trẻ, sáng tạo, nhiệt huyết với sứ mệnh cung cấp dịch vụ thanh toán điện tử dễ dàng, nhanh chóng và an toàn, PayTech không ngừng cải tiến, tìm ra những cách thức tối ưu không chỉ trong công việc mà còn ở định hướng sản phẩm; qua đó mang lại lợi ích cho khách hàng, nhân viên và nhà đầu tư.
  • Sứ mệnh của PayTech là thúc đẩy sự hòa nhập kinh tế và xã hội lớn hơn cũng như các hành vi bền vững trong toàn xã hội. Trong lịch sử hình thành và phát triển, PayTech đã từng bước hoàn thiện và tạo ra những sản phẩm công nghệ có giá trị thu hút và làm hài lòng khách hàng. Lịch sử này được ghi lại qua những cột mốc đáng nhớ

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH

CÔNG TY CỔ PHẦN PAYTECH

Click để đánh giá