REPONSIBILITIES
- Implement the business plan according to the assigned monthly, quarterly and yearly targets.
- Find new customers who need to deploy AI and Bigdata solutions.
- Maintain customer care; ensure timely and successful delivery of solutions which meet customer needs.
- Analyze and forecast customer demands, conduct market research, propose necessary and timely countermeasures.
- Work closely with the development team to optimize the product based on customer needs.
- Support project implementation, monitor and handle related issues.
- Write monthly, quarterly and annual reports.
- Prepare contracts, bidding documents or relevant. Coordinate to monitor the progress of project implementation, contract acceptance and liquidation.
- Other tasks that managers assign.
REQUIRED
- Bachelor’s degree in economics, business administration or related fields, technological knowledge, especially in new technologies (AI, Big Data) is an advantage;
- 3 to 5 years of experience in a similar position;
- Strong industry knowledge, competitors’ analysis, consulting and research skills;
- Ability to work under high pressure and have a sense of accomplishment;
- Excellent communication and problem-solving skills. Potential applicants would be able to provide persuasive presentation and make a positive impression on customers.
- Good English skills.
BENEFITS
- Attractive salary and benefits (13th Salary, Performance Salary; Allowance; Reward Potential Candidate)...)
- Icome: 800$ - 3000$
- Performance Review every year.
- Free parking, Snacks, tea, and coffee are ready to serve
- Various sharing on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
- Teambuilding, Company trip, Year-end party, 8-3, 20-10, Happy Hour, Happy Birthday, Base Connection Day,…
- A flexible environment with super fun and enthusiastic colleagues.
- Other benefits: allowance, bonus, insurance etc.
CONTACT:
Zalo/ SĐT: Ms Lệ: 0393037998
Skype: leem15081998
Ở QA Solutions, chúng tôi thiết kế một hệ thống quản lý riêng cho toàn bộ vấn đề của khách hàng – QA Ticketing System. Với hệ thống này, sẽ giúp cho chúng tôi theo dõi sát sao tình trạng của khách hàng, điều này giúp hạn chế tối đa các vấn đề của khách hàng bị “trôi đi”, không được xử lý kịp thời và đúng hạn.
Với dịch vụ phần mềm quản lý bệnh viện – SmartHospital mà công ty QA Solutions cung cấp, Quý Khách hàng càng có nhiều sự trải nghiệm trong quá trình sử dụng sẽ giúp Quý vị càng hiểu rõ hơn hệ thống quản lý của mình và từ đó sẽ có những thay đổi phù hợp với qui mô cũng như sự phát triển của Bệnh viện. Đây chính là sự khác biệt của công ty QA Soltions. Sản phẩm mà chúng tôi cung cấp không chỉ dừng lại ở việc triển khai thành công hệ thống ban đầu, mà còn không ngừng tiếp tục cải tiến, nâng cấp phần mềm theo nhu cầu của khách hàng, để đảm bảo hệ thống luôn được ổn định và phát triển tiếp sau đó.
Nhờ áp dụng thành công công nghệ tiên tiến này của Mỹ vào lĩnh vực phát triển hệ thống quản lý bệnh viện, chúng tôi tin rằng đây là cơ chế duy nhất hiện nay có thể đem lại thành công trong việc triển khai hệ thống phần mềm quản lý Bệnh viện tại Việt Nam.
Review QA Solutions
Công ty hơi trầm, mọi người chỉ lo làm không biết giỡn. Bước vào cty như là cái chùa vừa nghiêm vừa im.
Lúc nào cũng rình để cắt giảm lương và chế độ nhân viên. Dịch dã không hỗ trợ được gì mà còn OT không tính lương